Anna77
Betatt av forumet
Som yngst av 3 søsken (både meg og min kjære) og første mann som er gravid, er det VELDIG stas hos begge familier at det nå skal komme ett lite nurk hos oss
! Å vi gleder oss sjølvsagt enormt!!
Mamma var her i helga for første gang etter at ho fekk veta om graviditeten (bur langt frå kverandre) Ho seier at me skal få enten vogn (!!!) eller bilstol av henna!!! Min eldste bror adopterte ei jenta på 5 år i fjor, dei fekk sjølvsagt ein flott bilstol.... I mine auger er det sjølvsagt vogn som frister, då dette er dyrt og kjem til å bli mykje brukt! Nå lurer eg på om mamma er klar over kor dyrt det er med vogn (eg veit ikkje kva bilstol koster igrunn....) og om ho ikkje er klar over det, om eg bør sei det når me finn den vogna me vil ha og evt tilby oss å betale halvparten.....? Har liksom ikkje lyst å utnytte situasjonen.... Veit at mange kjøper brukt vogn, men har veldig lyst å kjøpa ny, you know; første og antageligvis einaste barnet i heimen å sånn...
Noken som har erfaringer dei vil dele på området? Babyen skal ikkje komma før i mars, så eg føler at me har god tid til å finna "den rette"
Kan forresten óg fortella at magen så smått begynne å visa.... Har ikkje fortalt det til så mange enda, hadde håpt å kunna skjula det fram til me har våre på neste ul for å få bekrefta at alt står bra til.....
! Å vi gleder oss sjølvsagt enormt!! Mamma var her i helga for første gang etter at ho fekk veta om graviditeten (bur langt frå kverandre) Ho seier at me skal få enten vogn (!!!) eller bilstol av henna!!! Min eldste bror adopterte ei jenta på 5 år i fjor, dei fekk sjølvsagt ein flott bilstol.... I mine auger er det sjølvsagt vogn som frister, då dette er dyrt og kjem til å bli mykje brukt! Nå lurer eg på om mamma er klar over kor dyrt det er med vogn (eg veit ikkje kva bilstol koster igrunn....) og om ho ikkje er klar over det, om eg bør sei det når me finn den vogna me vil ha og evt tilby oss å betale halvparten.....? Har liksom ikkje lyst å utnytte situasjonen.... Veit at mange kjøper brukt vogn, men har veldig lyst å kjøpa ny, you know; første og antageligvis einaste barnet i heimen å sånn...
Noken som har erfaringer dei vil dele på området? Babyen skal ikkje komma før i mars, så eg føler at me har god tid til å finna "den rette"
Kan forresten óg fortella at magen så smått begynne å visa.... Har ikkje fortalt det til så mange enda, hadde håpt å kunna skjula det fram til me har våre på neste ul for å få bekrefta at alt står bra til.....