Vogn easywalker

mamma1985

Blir kjent med forumet
Noen dom har erfaring med easywalker vogn?
Jeg har så lyst på ei ny vogn og må har jeg kommet over ei brukt til salg :)

Kusina mi har den og er veldig fornøyd:) veldig kjekk i butikker pga lett sving, også fin å jogge med. Ikke hørt et eneste neg ord om den fra henne!
Jeg synes den ser ut som en dukkevogn..må være fordi jeg har joggster3 med 16" hjul..hehe..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi må ha en vogn til når frøkna begynner i barnehagen til høsten,da vi regner med å bruke Emmaljunga vognen der. Er det noen som kan annbefale en vogn til oss. Har sett litt på Baby jogger city,men er litt usikker med tanke på prisen og sånnt. Tips taes imot med takk :) ;)

Vi må ha en vogn til når frøkna begynner i barnehagen til høsten,da vi regner med å bruke Emmaljunga vognen der. Er det noen som kan annbefale en vogn til oss. Har sett litt på Baby jogger city,men er litt usikker med tanke på prisen og sånnt. Tips taes imot med takk :) ;)
er veldig fornøyd med urban jungle mountain buggyen som eg har. Den er veldig lett å kjøre, er lett å slå sammen og grei å få i bilen. No har eg ikkje prøvd ut sportsdelen enda, så veit jo ikkje korleis en vil virke. Eg var så heldig å arve ei, men trur faktisk eg hadde invistert i ei uansett! For er den beste vogna eg har prøvd, kjem seg fram over alt.

Vi ser jo i grunn etter kun en sportsvogn,siden hun blir 9mnd den måneden hun begynner i barnehagen.

Back
Topp