Vogn dilemma

Natasha87

Betatt av forumet
Fortsatt ikke bestemt meg hvilken vogn vi skal ha!! :/ hvilken skal dere ha, og har kjøpt ( bilde) :))

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har bestilt Easywalker sky i dag :) får den ikke enda, så intet bilde..

Vi har bestemt oss for Brio Happy Duo. Ikke kjøpt ennå...

Vi har bestilt Emmaljunga Egde Duo med Classic Cryptonite understell.

Her er vogna, men understellet er altså et annet.

186060.jpg

Jeg har ei Babyjogger City Mini med bag og bilstoladapter til korte inn og ut av bil/hente-bringe-oppdrag. Skal derfor ha ei Simo kombi til trilleturer/sove ute/sovevogn i bhg. Kjøper den brukt og er ennå på jakt :)

Har en Babyjogger City Select med seter til, skal kjøpe bag så jeg kan bruke den på knotten også. Har også en simo sportsvogn fra førstemann som skal bli brukt i Bhg etterhvert. :)

Emmaljunga mondial duo leatherette med classic cryptonite understell :) Veldig fornøyd så langt. Virker god å trille og veldig stødig. I tillegg er den superfin da ;)
ImageUploadedByBV Forum1399632205.989493.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har TFK til mini som han bruker i barnehagen. Så vi trur vi kjøper en ny TFK vogn til babyen. Har også sett litt på babyjogger, men trur det blir TFK da vi har bag og jeg liker at det er håndbremse :D

Har kjøpt en tfk twinner twist duo da vi trenger søskenvogn :) Fra før av har vi en emmaljunga edge duo, håper vi får solgt den når lillesøster kommer.

ImageUploadedByBV Forum1399650451.975516.jpg denne står å venter på oss i butikken :) med akkurat samme understell som på bilde:)

<3 lille spire <3

ImageUploadedByBV Forum1399665921.399447.jpgVi har kjøpt en billigere type. Bozz elegant :) er veldig fornøyde, virker veldig bra :)

Denne var jo veldig fin!:) Er selv på utkikk etter vogn til prinsessa som kommer i september. Må si denne falt i smak.
Ja jeg syns den er så ren og klassisk, men alikwvel litt spesiell med hvit skinn rundt! Den er enda nydeligere i virkeligheten <3

Ja jeg syns den er så ren og klassisk, men alikwvel litt spesiell med hvit skinn rundt! Den er enda nydeligere i virkeligheten <3

Sendte mail til nærmeste forhandler i går. De har en igjen:) Så på mandag skal jeg ta en titt på den!
Ja, den var veldig klassisk og fin med det lille ekstra;)

Back
Topp