Vogn - check

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
I dag var vi på besøk hos ei venninne av meg og hun hadde nevnt at vi kunne arve hennes gamle vogn. Supert, tenkte jeg - penger spart. Men, så ble jeg litt skeptisk siden det er så mange modeller og ønsker der ute.

VI fikk se den i dag og det er en veldig godt bevart Brio Happy.
Den er uten svingbare hjul, men det går vel an å kjøpe og montere dette selv?
Og etterpå ha stått på en låve i noen år, var madrassen ødelagt, så vi får kjøpe dette utenom også.

Vi er i alle fall fornøyd med å slippe denne kostnaden og at vognen så veldig fin ut!

Så kjekt da!

Vi hadde ingen vi kunne arve vogn fra eller kjøpe billig fra. Men vi fikk kjøpt en på salg som vi er spente på å prøve :-)

Så kjekt! Penger spart er aldri feil, da er det noe annet dere trenger som pengene kan gå til :)
Det er i alle fall ikke billig å få barn.... sist jeg kjøpte utstyr var for 7 år siden, synes det var horribelt da, men nå er det jo enda dyrere!

Så kjekt da!

Vi hadde ingen vi kunne arve vogn fra eller kjøpe billig fra. Men vi fikk kjøpt en på salg som vi er spente på å prøve :)

Åh så bra!
Ja, veldig kjekt. Jeg har ikke helt engasjert meg i samtalene her inne ang vogn fordi jeg visste vi fikk en,men etter å ha prøvetrillet i butikk ble jeg litt betenkt ang hva slags vogn jeg ville ha. Ble derfor veldig fornøyd da denne både var PE og praktisk!

Så kjekt! Penger spart er aldri feil, da er det noe annet dere trenger som pengene kan gå til :)
Det er i alle fall ikke billig å få barn.... sist jeg kjøpte utstyr var for 7 år siden, synes det var horribelt da, men nå er det jo enda dyrere!

Nei, det har du rett i, det koster altså!
Og jeg tar nok heller noe som fungerer godt og er gratis enn siste nye på veldig mange ting. Noe vil man såklart kjøpe nytt, da, men greit med de store tingene litt rimeligere i alle fall..

Så bra med arvet vogn da :)
Kjekt med alt man kan spare litt inn på ^^

Grattis! Så kjekt å arve! Og Brio happy vognene er jo kjempefine! Er enig i at vogn er dyrt! Selv kjøpte jeg på jollyroom to save a buck. Siden jeg skal studere trenger jeg ei lita, nett vogn som er enkel å ha med i bilen hvis jeg skal ha vesla med på skolen og da fant vi ei som fungete fint til det og ikke kosta skjorta

Grattis! Så kjekt å arve! Og Brio happy vognene er jo kjempefine! Er enig i at vogn er dyrt! Selv kjøpte jeg på jollyroom to save a buck. Siden jeg skal studere trenger jeg ei lita, nett vogn som er enkel å ha med i bilen hvis jeg skal ha vesla med på skolen og da fant vi ei som fungete fint til det og ikke kosta skjorta

Takk, ja det var en grei kostnad å spare synes jeg, så får det være at det kanskje er noen finesser jeg da blir foruten. Og vi har stasjonsvogn som er ganske romslig bak, så det går bra å få plass til vognen der også :)

Back
Topp