Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du tenker at du kun skal ha en vogn med sportsdel? Til en nyfødt? Jeg er ikke i tvil om at bag passer en nyfødt best. Og det er god plass i mange vogner. Bàre å ta med seg en pose og prøve det ut i en barnebutikk.
jeg hadde simo duo (stor egen bag som du bytter ut med sportsvogndelen senere, ikke kombi der du setter bagen oppi sportsdelen) til min gutt som er født i november. jeg brukte bagen i 2 vintre med pose oppi. byttet til sportsdel når han var 16 måneder og han lå midt på gjennomsnittet på størrelse for gutter på den alderen. emmaljunga har også stor bag. sikkert flere også, kanskje brio? simoen vi hadde har ryggstøtte og selefeste i bagen, så ungen kan fint sitte i bagen så man ikke trenger bytte til sportsvogn når babyen vil opp å se.
Vi har City Cross med City bag, jenta er født i juni. Hun brukte bagen til hun var over 8 mnd, og hun har Voksi Urban pose som passet helt perfekt i den bagen. :) :)
helt klart bag:) min gutt er født i begynnelsen av november vi har city cross med citybag og brukte odenwalder dunpose oppi, brukte den til han var 5- 6 mndr, byttet da til sportsdelen, men det var pga at han ville opp og se:) hadde fremdeles god plass da vi byttet og kunne nok brukt den flere mndr lenger:)