vogn <3 <3

DK82

Forelsket i forumet
Ikke så lenge siden vogna kom i hus. Er såå fornøyd, sikler litt på den hver dag :)
Sikkert ikke bare meg som er superfornøyd med vognkjøp?? :)

Vi har samme vogna, og den ser nesten lik ut! Emmaljunga City Cross (er det ikke?), og vognbagen har vi i en beige farge med bronsefargede eller brune detaljer. Mulig det er den samme fargen som du har, men vår er brukt til et barn før, og er litt mer grålig og ikke så fresh og ny :)

Gleder meg til å ta den frem fra kjelleren og vaske litt nedi den, og rigge til med madrass og laken og skinn og pose..... :)

Her ble det Brio Go. ELSK!

Vi skal kjøpe Emmaljunga Mondial Duo i White Leatherette! Stor og god kvalitetsvogn som i tillegg er nyyyyyydelig! :)

Eneste minuset jeg har hørt med denne vognen er at den kan være tung og løfte på, men med UniQ understell synes ikke jeg den ble for tung i det hele tatt. Kjenner ei som har denne og er inn og ut av bil hver dag og hun sier at hun hadde valgt den samme i dag.

Jeg kommer til å gå mye turer ute langs grusveier, i tillegg til at jeg ønsker at lillemann skal sove mye ute i vogn, derfor velger vi Mondial. City Cross er jo også en veldig fin vogn hvis ikke. 

Til Emmaljunga kan du få kjøpt adapter som gjør at du kan bruke Maxi Cosi stolen din. Sjekk ut her: http://www.emmaljunga.com/no/Bilstoler_for_barn/Adapter_til_Travel_System-585.html

Lykke til!

Jeg må snart hente baggen min som ligger hos en venninne. Gleder meg til å ta den frem igjen :-)

Jepp det er emmaljunga city cross, men den er skinn og fargen er hvit og brun (charleston?). Men sportsbagen er i beige med litt sånn burberry aktig mønster på :)
En av de tingene jeg likte godt med city cross er at man kan velge to forskjellige farger til bag og sportsvogn, for variasjonen sin del. Og er ikke så redd for bagen blir skitten, den skal jo brukes mye kortere enn sportsvogn delen (og ingen skitne sko i bagvogna heller). Og skinn er jo lett å vaske :)

phuongd skrev:
Huff.. jeg har enda ikke bestemt meg for vogn......Noe anbefalinger?
Vi har maxi cosi bilsete, kanskje en vogn som kan kombinere det?

Som en sier..Kan du bruke Maxi Cosi setet paa Emmaljunga city cross vognen eller Emmaljunga generellt....men det kan du jo paa flere vogner..Emmaljunga er ihvertfall et kjent og anaerkjent merke med tanke paa den traaden  der du spurte om vogner

Du kan kjøpe adapter til maxicosi setet og bruke på emmaljunga.

Men! Du kan også kjøpe adapter til Britax sete, det har vi. Og det setet var best i test nå i høst/vinter :)

DK82 skrev:
Du kan kjøpe adapter til maxicosi setet og bruke på emmaljunga.

Men! Du kan også kjøpe adapter til Britax sete, det har vi. Og det setet var best i test nå i høst/vinter :)

Det skal vi også ha! Helt supert :)

Enig, og vi har kjøpt i "kumønster". Superskjønn syns jeg

Back
Topp