Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har vugge etter Oliver og kommer til å bruke den denne gangen også :) Veldig fin til å ha til dagsoving synes jeg, ihvertfall i februar/mars når det kanskje er litt for kaldt til å ligge ute.
Vi har en nydelig hjemmelaget vugge som min stefar laget til oss da vi fikk Sebastian. Vi bruker den på soverommet. Den er omtrent like høy som sengen så jeg kan ligge å se ned i vuggen når vi har lagt oss. Veldig beroliggende å kunne se babyen hele tiden. Vi brukte ikke vugge i stuen, da bruke vi bare baggen til vognen :)
Jeg skal kjøpe "Monica vugge" til mini, det er kombinert vugge/seng med hjul. Rett og slett genial, så jeg kan trill med meg bebis mellom stue, soverom, kjøkken osv osv :)
Vi fikk vugge til storesøster i fjor, sov litt i den på dagtid- men gikk etterhvert over til soving i vogn. Så tror vi blir å bruke vugga på soverommet :)
Vi hadde en hengevugge til forrigemann. Men, han var en veldig nærkontaktbaby, så de første ukene sov han i vår seng, og i stua var det ikke snakk om å sove aleine, så om dagen ble det soving på oss eller i vogn....håper neste får bedre sovehjertet så vi kanskje kan bruke hengevugga i stua til dagsoving :-)
Vi har leandervugge med stativ som vi kommer til å ha i stua denne gangen også:-) Den er helt super! På soverommet har vi en stokkeseng, som vi gjør om til bitteliten igjen, også sover han litt der, og antakeligvis mest i sengen vår:-)
Jeg tror ikke det. Hadde vugge sist, men brukte den så og si aldri. Så tror heller vi satser på at han sover i vogna og lekegrinda på dagen :)
Tar så mye plass i stua med en vugge også.