Vogga er ferdig!

triinee

Elsker forumet
Vi fikk kjøpt en vogge av en kollega for knappe 200 kr. Da vi fikk den, så den slik ut

har fått svingt malekosten litt, så nå er den hvit og fiiiin [:)] Idag fikk sambo et innfall og klipte til madrassen og la på sengetøy! Så nå står vogga her i stua og jeg sitter å prøver å se for meg hvordan det blir når tassen skal ligge i den!

Den var bare heeeelt nydelig! <3 Dere var heldige med det kjøpet :)

ja, vi er såå fornøyde selv! Nesten med tårer i øya jeg sitter her og kaster lange blikk bort på den [8D]

Skjønner jeg godt! Er helt forelska i vugga som står på stua vår også, er så rart å se på den og vite at han i magen snart skal ligge der :)

Det verste av alt, er at det er faktisk ikke så lenge igjen! [:D] Har dere alt i boks nå?

Nei snart kan de komme når som helst! Helt sykt å tenke på, men litt godt også ;p

Tjaa, har bestilt og betalt bilsetet for leeenge siden, men det har fremdeles ikke kommet inn i butikken! :s Bortsett fra dette er alt på plass :) Hva med dere?

driiiitflott vogge!

mamma har vogge, men den er lakka, og hu hadde blitt dritsur om jeg hadde malt den hvit. svigermor har også vogge, men den har jeg ikke sett, vet bare at søskenbarnet til sambo malte den hvit fordi de trodde det var mora si og ikke tanten. er den hvite fin, slenger jeg kanskje opp ei vogge i stua jeg og.

Herregud!! Den var ufattelig nydelig... sukker hun og titter bort på sin egen i traust furu [:D]

Den var bare helt nydelig,rålekker[:D]

Lillebebis: Ja, enig der. Kjenner jeg begynner å bli klar for å bli mamma nå [:)] mangler bare sånn stelleting og brystpumpe, så tror jeg alt skal være i boks [:)]

hæppi: Kjør på! [:)] Fant i allefall ut at det er greit at han har en plass å sove på dagtid her i stua, siden soverommene er oppe!

Bambina: hehe er nok fin den du har og! Dessuten er det bare noen strøk med maling som skal til [:)]

Thorgers: Takk [:)]

ORIGINAL: TrineBallerine

Lillebebis: Ja, enig der. Kjenner jeg begynner å bli klar for å bli mamma nå [:)] mangler bare sånn stelleting og brystpumpe, så tror jeg alt skal være i boks [:)]

hæppi: Kjør på! [:)] Fant i allefall ut at det er greit at han har en plass å sove på dagtid her i stua, siden soverommene er oppe!

Bambina: hehe er nok fin den du har og! Dessuten er det bare noen strøk med maling som skal til [:)]

Hehe, den er helt ok;) Men litt kjip i forhold da! Har hvitmaling igjen fra jeg pusset opp kommoden, men tror jammen ikke jeg orker å male mer nå:) Tar du oppdrag? Hehe:)

ORIGINAL: bambina85

ORIGINAL: TrineBallerine

Hehe, den er helt ok;) Men litt kjip i forhold da! Har hvitmaling igjen fra jeg pusset opp kommoden, men tror jammen ikke jeg orker å male mer nå:) Tar du oppdrag? Hehe:)

hehe nei vet du, jeg skal ikke male noe som helst på en stund nå! Etter å ha malt lister i hele huset så er jeg driiiiitlei :p Men ei vogge går kjapt da, hvis du bruker Sens og maler 2 strøk pr dag og bruker rulle på langsidene så har du den ferdig på et par dager [:)]

ååå sååå nydelig den ble!
Du var heldig, det er billig altså!

leter selv etter en slik vugge - den var vakker, og særlig det hjertet var superfint!!

Si fra hvis du har en til å selge!! [:D]

hehe skal holde øyenene åpen [:)] Var helt utrolig flaks at vi fikk denne. La ut annonse på 'kjøp og salg'-siden på jobb, og da tok hun som solgte den kontakt og sa at hun hadde ei stående. Spurte hva hun skulle ha for den, og da fortalte hun at det var en som hadde leid der tidligere som hadde satt igjen masse greier, deriblant den vogga. Så hun var mest glad for å få den unna veien [:)]

ORIGINAL: lillebebis

Den var bare heeeelt nydelig! <3 Dere var heldige med det kjøpet :)

Back
Topp