E.R.A. Gift med forumet 21 Des 2007 #1 Sånn bruker hun å stå for å få oppmerksomhet[:D]. Hun kan stå leeenge, og helst foran TVen. Slik at alle ser henne.
Sånn bruker hun å stå for å få oppmerksomhet[:D]. Hun kan stå leeenge, og helst foran TVen. Slik at alle ser henne.
Ane81 Gift med forumet 21 Des 2007 #2 Så søt! Hun vet nok at man ikke kan la være å bli sjarmert[;)][:D]
A aimste Forumet er livet 21 Des 2007 #3 hehe, akkurat samme me min hund!! spesielt hvis det e matlukt i lufta [:-] kan sitt sånn lenge, å med DET "vær så snill"-blikket [8D]
hehe, akkurat samme me min hund!! spesielt hvis det e matlukt i lufta [:-] kan sitt sånn lenge, å med DET "vær så snill"-blikket [8D]
M mybabygirl07 Glad i forumet 21 Des 2007 #5 så sjøøøøønn!![:)][:D] Ahh sukk savner hunden min ja[:(]
orkide 04 og 07 Elsker forumet 21 Des 2007 #6 Så søt hun er![:)][:)][:)] Er det en Jack Russel(aner egentlig ikke hvordan det skrives[8|])?
E.R.A. Gift med forumet 21 Des 2007 #9 ORIGINAL: 04mamma Så søt hun er![:)][:)][:)] Er det en Jack Russel(aner egentlig ikke hvordan det skrives[8|])? Ja det er det. [:D][:D][:D] Hun er kjempe smart og av den grunn veldig utspekulert og hvilke knapper hun skal trykke på[8|].
ORIGINAL: 04mamma Så søt hun er![:)][:)][:)] Er det en Jack Russel(aner egentlig ikke hvordan det skrives[8|])? Ja det er det. [:D][:D][:D] Hun er kjempe smart og av den grunn veldig utspekulert og hvilke knapper hun skal trykke på[8|].