Vodt i magen

Linn2010

Flørter med forumet
Eg vet ikke om det har en sammenheng med at eg har litt treg mage?

Har vondt ifraribbeina og litt opp i brystene! Har hatt det noen ganger, men finner ikke helt ut hva det er. Drikker mye vann, spiser!! Men rart å ha vondt der når eg har treg mage?

Det er ikke godt for meg og si siden jeg ikke er lege! Men det er jo mye som flytter seg der inne om dagen, og plassen blir jo bare trangere og trangere så det kan jo ha noe med det og gjøre!

Jeg har akkurat samme problemet.. Har vært litt bekymret, så er godt å vite at det er fler som har det sånn.. Jeg har lest at tarmer og alt blir dyttet opp og til sidene, og pluss at vi er litt trege i magen så gjør det sikkert at vi får vondt..[&:] Jeg føler meg også tungpustet innimellom..

Det første jeg tenker på når du sier smerter under ribbena og opp, er luft. I tillegg til treg mage har man jo også ofte mer luft. Så det du kan prøve er å ligge med en varmeflaske der du har vondt en stund, og se om det gir seg da (ved varme utvider luften seg, og begynner å bevege seg i systemet).

Høres ut som luftsmerter ja!! Eg kan være enig med den ja! Det går litt vekk når eg la meg ned, men med en gang eg reiste meg så gjorde d max vondt! Menmen, våkna i dag å d e nesten borte [:)]

Back
Topp