VM i skallebank

Jandia

Glad i forumet
Tror jeg er med i VM for skallebank for tida.
Gjør så innihelvette (soory) vondt. Spurte legen om det, og han sa det var normalt, og at jeg måtte drikke mye vann og gå mye. Jeg gjør det!! Men ser ikke ut til å hjelpe. Dunker og banker og det som verre er... I går måtte jeg gå hjem fra jobb så ille var det.

Er ikke gøy det, i det hele tatt. Noen som har /hatt samme problem? Og hva gjorde/gjør dere i såfall??
Skjer det ikke noe snart så vinner jeg hele sulamitten [:D]

uff...misunner deg ikke!
Har ikke noen gode råd desverre... Eller... prøv å ta en varm dusj baki nakken og skuldrene..kan jo være der det kommer fra ? Det hjelper godt på meg!

God bedring hvartfall[:D]

Hei, jeg er selv plaget med skallebank. Noen ganger er det så ille at jeg må gå å legge meg,og ha helt rolig. Tok det opp med legen og han sa at jeg kunne ta paracet. Sist tok jeg to paracet og det ble bedre med en gang. Det som er, er at jeg ikke liker å ta smertestillende nå når jeg er gravid..... Men er enig med deg om at det er veldig slitsomt å ha vondt hele dagen...Håper det roer seg etterhvert.

Heisann!
Jeg var plaget med skallebank når jeg var ca like langt som deg på vei. Drakk mye vann og fikk sambo til å masere meg! [;)] Jeg fikk Kamillekrem/lotion av tanta mi, og den er skikkelig bra!

"Kamillekremen virker beroligende på ømme og slitne muskler og har en lindrende effekt på revmatiske plager. Kamilleolje, eterisk olje, regnes som betennelseshemmende og krampeløsende. Hals, bryst, sanseorganer, slitne og stramme muskler påvirkes gunstig av kamille. Anvendes på hele kroppen."

Takk for tips. Skal forsøke å ta en varm dusj på skuldre og nakke... Og drikke masse vann.
Legen sa også til meg at jeg kunne ta paracet, men jeg liker det ikke... vel vel, i morgen MÅ jeg på jobb så da får jeg vel dytte nedpå med noen piller.

kamillekrem hørtes behagelig ut. Skal undersøke det ja.

Takk takk...

De siste 4-5 dagene har jeg hatt utrolig skallebank jeg og! Føles nesten som jeg er fyllesyk... Tjihi, kvalm og vondt i hodet liksom! Paracet funker overhodet ikke på meg... [:'(]

Back
Topp