Vlogg uke 25: Å ikke drikke er så deilig!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Tiffany har vært i bryllup, og har funnet ut at det er veldig fint å ikke drikke – og å ha en god grunn til ikke å gjøre det.

Se vloggen her

Syntes du det var vanskelig eller lett å ikke drikke alkohol i svangerskapet?

Syns det var veldig lett å ikle drikke, mistet helt lysten på alkohol og savnet det ikke i det hele tatt :) lillemann er 5 mnd nå, og jeg tror det blir leeenge til jeg drikker alkohol igjen :)

Synes det er helt fantastisk å endelig ha "en god grunn" til å ikke drikke. Ofte mange som maser om hvorfor jeg ikke kan drikke også, men nå når jeg er gravid er det endelig fred å få :-D Deilig!!

Er ikke begeistret for alkohol uansett jeg, så å ikke røre alkohol under svangerskapet er noe av det enkleste i hele verden :-)

Savnet det til tider ja, spesielt på sommeren når vi var på bryggefest, krabbefest, bryllup og andre aktiviteter jeg forbinder med sol og sommer. Men det gikk fint altså:)

Sluttet å drikke når eg var 25 (9 år sida), så å ikkje drikke i svangerskapene var ingen problem. ;-)

Ikke drukket på 2 år og anser meg selv som avhold så vil tro det fortsetter sånn :) Merkelig om rødvin eller øl er det jeg plutselig får cravings på :P

Back
Topp