Vivag vaginalkapsler

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Ok når man er gravid det...?

jepp.. helt safe det...

anbefaler også noe som heter probiotika som også er melkesyrebakterier bare at du skal svelge dem. de er med på å gjennoppbygge balansen innenfra. jeg bytta ut vivag med de og ble kvitt prblemene mine. vivag bare letta på symptomene... men jeg var mye plaga da.
merke jeg bruker heter lab4 og kjøpes på helsekost. helt safe ved gaviditet det også. hjelper generelt å bygge opp immunforsvaret også... ganske dyre, men det er vivag om man må bruke de mye også..

ORIGINAL: Lille Piken

jepp.. helt safe det...

anbefaler også noe som heter probiotika som også er melkesyrebakterier bare at du skal svelge dem. de er med på å gjennoppbygge balansen innenfra. jeg bytta ut vivag med de og ble kvitt prblemene mine. vivag bare letta på symptomene... men jeg var mye plaga da.
merke jeg bruker heter lab4 og kjøpes på helsekost. helt safe ved gaviditet det også. hjelper generelt å bygge opp immunforsvaret også... ganske dyre, men det er vivag om man må bruke de mye også..

Takk for tipset - skal jeg jammen meg undersøke. Pleier ikke å være plaget med ubalanse. Men etter jeg ble gravid altså nå i løpet av 11 uker har jeg vært plaget 3 ganger - det er noe skikkelig dritt!

Hvordan vet man at det er ubalanse? Har vært litt.. ehmm... annerledes der nede i det siste[8D]

kløe.....[&:][:'(]

ORIGINAL: spirrevippvipp

Hvordan vet man at det er ubalanse? Har vært litt.. ehmm... annerledes der nede i det siste[8D]

kløe, annerledes utflod, lukt, sårhet...

ORIGINAL: Lille Piken

ORIGINAL: spirrevippvipp

kløe, annerledes utflod, lukt, sårhet...

kan være ett symptom, kan være alle.... jeg får gjerne litt av alle...[8D]

Back
Topp