Vivag vaginalkapsler

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Jeg er mye plaget med utflod og får lett bakteriell vaginose og skal nå bruke disse Vivag en kur. Men det står at jeg skal ta 1 morgen og 1 kveld i 6 dager. Tror dere de virker på samme måte om jeg kun tar de på kvelden? Liker ikke å ta de på morgenen, føler bare alt skvises ut igjen[8D] Liker egentlig ikke å putte noe oppi der når jeg er gravid, men der er jo ikke farlig.

ORIGINAL: SeptSkatt

Jeg er mye plaget med utflod og får lett bakteriell vaginose og skal nå bruke disse Vivag en kur. Men det står at jeg skal ta 1 morgen og 1 kveld i 6 dager. Tror dere de virker på samme måte om jeg kun tar de på kvelden? Liker ikke å ta de på morgenen, føler bare alt skvises ut igjen[8D] Liker egentlig ikke å putte noe oppi der når jeg er gravid, men der er jo ikke farlig.

jeg tar dem bare på kvelden [:)] funker kjempe fint da[;)] 
jeg trenger ikke ta de i 6 dager heller når jeg er litt ustabil oppi der, tar bare i 2-3 dager[8D] holder for meg[:)]

ORIGINAL: ¤¤KogT¤¤

ORIGINAL: SeptSkatt

Aha[:)] Kanskje jeg bare prøver noen få dager også kan jeg heller gjenta det snart igjen eller noe[:D]

jeg tar dem bare på kvelden [:)] funker kjempe fint da[;)] 
jeg trenger ikke ta de i 6 dager heller når jeg er litt ustabil oppi der, tar bare i 2-3 dager[8D] holder for meg[:)]

jeg tar alltid 1 eller 2 etter tr (ikke nå lenger da[:)] ), blir alltid ustabil etter tr[&:]
men jeg kan ikke love at det funker å bare ta 2-3 på deg da[8D] men jeg testa pga de er så j*vlig dyre, funka like bra på meg[8D]

Litt av poenget er å gå jevn tilførsel på melkesyrebakterier.. Så jeg hadde tatt morgen og kveld..[&:]

Har selv hatt mye problemer i det området, min redning ble melkesyrebakterier i pille som du skal svelge isteden... Også kjent som probiotika. jeg bruker et merke som heter Lab4, de er litt dyre, men har ikke hatt noe problemer etter jeg begynte de, og nå tar jeg ikke hver dag lenger heller. Kjøpes på helsekost. Legg det på minnet, hvis du føler du ikke blir noe bedre...
Som sagt, helt symptomfri nå og jeg slipper å stresse med å putte oppi de vivagene når det begynner[;)]
Er helt ufarlig for gravide, i tilfelle noen skulle lure [;)]

Back
Topp