Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm tror alt blir godt brukt herFordi jeg vil heller kjøpe ting jeg har virkelig lyst på, en forsøple miljøet.
Er det noe annet "brukanes" i den pakken? Tror ikke jeg orker hente den hvis det bare ervåtservietterJeg synes Rimipakken var veldig full av alskens våtservietter.
Sikkert bra det for de som bruker det, men for meg ble det bare "boksfyll"
Tror jeg talte 4 forskjellige våtserviettyper. *flire*
Er det noe annet "brukanes" i den pakken? Tror ikke jeg orker hente den hvis det bare ervåtservietter![]()
Fikk bleier, bind, refleks, engangssprøyte til å gi tran, pakke med hippo-skjeer, flere pakker forksjellige våtservietter, små prøver på kremer og tannkremer til oss og baby, smokke, smekke, drynight? engangs tisselaken. Synes det var mye spennende i den fra RimiEr det noe annet "brukanes" i den pakken? Tror ikke jeg orker hente den hvis det bare ervåtservietter![]()
Synes alle pakkene er kjempekjekke, man får prøve seg frem til hvilke produkter man vil og kan bruke på baby uten å måtte kjøpe store selv og da kanskje måtte hive mer..Fordi jeg vil heller kjøpe ting jeg har virkelig lyst på, en forsøple miljøet.
Hva var det i rimi pakka? fikk hentelappen i dagHentete rimi pakken i dag, syns den var bra jegfår se om jeg orker hente ut apotek-pakkene en dag og.. Tiltak å komme seg ut døren om dagen merker jeg
![]()
Esereht har summert det opp ganske bra noen poster lengre opp herHva var det i rimi pakka? fikk hentelappen i dag![]()
Det hørtes jo veldig bra utEsereht har summert det opp ganske bra noen poster lengre opp herbind (libresse natt), prøver på tannkrem, en smekke, to pakker kleenex, en badebleie, noen pampersbleier, litt forskjellige våtservietter, et tisselaken, en prøve på en body lotion, en pakke med 3 skjeier, to smokker, en reflex.. Er det jeg kommer på i farta
![]()

Hva var det i rimi pakka? fikk hentelappen i dag![]()
Fikk du den på mail eller i posten?Fekk også hentelappen frå Rimi dag![]()
Fikk du den på mail eller i posten?
Rimi pakken er også godJeg var også veldig fornøyd med denne
Helt full og masse kjekt.