Vitus apotekpakken

Ja, nesten hele boksen var jo full av de. Da får jeg iallefall testet ut alle våtserviettene på markedet, iallefall. ;)

Jeg synes Rimipakken var veldig full av alskens våtservietter. :p
Sikkert bra det for de som bruker det, men for meg ble det bare "boksfyll" :p
Tror jeg talte 4 forskjellige våtserviettyper. *flire*
Er det noe annet "brukanes" i den pakken? Tror ikke jeg orker hente den hvis det bare ervåtservietter :p

Er det noe annet "brukanes" i den pakken? Tror ikke jeg orker hente den hvis det bare ervåtservietter :p
Fikk bleier, bind, refleks, engangssprøyte til å gi tran, pakke med hippo-skjeer, flere pakker forksjellige våtservietter, små prøver på kremer og tannkremer til oss og baby, smokke, smekke, drynight? engangs tisselaken. Synes det var mye spennende i den fra Rimi:)

• Liker
Reactions: BMC
Fordi jeg vil heller kjøpe ting jeg har virkelig lyst på, en forsøple miljøet.
Synes alle pakkene er kjempekjekke, man får prøve seg frem til hvilke produkter man vil og kan bruke på baby uten å måtte kjøpe store selv og da kanskje måtte hive mer.. :) Kommer til å prøve alt og synes det er et flott tilbud, iallefall til førstegangsforeldre som ikke har peiling på hva man skal bruke og trenger.

Hentete rimi pakken i dag, syns den var bra jeg :) får se om jeg orker hente ut apotek-pakkene en dag og.. Tiltak å komme seg ut døren om dagen merker jeg :p

Hentete rimi pakken i dag, syns den var bra jeg :) får se om jeg orker hente ut apotek-pakkene en dag og.. Tiltak å komme seg ut døren om dagen merker jeg :p
Hva var det i rimi pakka? fikk hentelappen i dag;)

Hva var det i rimi pakka? fikk hentelappen i dag;)
Esereht har summert det opp ganske bra noen poster lengre opp her :) bind (libresse natt), prøver på tannkrem, en smekke, to pakker kleenex, en badebleie, noen pampersbleier, litt forskjellige våtservietter, et tisselaken, en prøve på en body lotion, en pakke med 3 skjeier, to smokker, en reflex.. Er det jeg kommer på i farta :p

Esereht har summert det opp ganske bra noen poster lengre opp her :) bind (libresse natt), prøver på tannkrem, en smekke, to pakker kleenex, en badebleie, noen pampersbleier, litt forskjellige våtservietter, et tisselaken, en prøve på en body lotion, en pakke med 3 skjeier, to smokker, en reflex.. Er det jeg kommer på i farta :p
Det hørtes jo veldig bra ut:alien

Vært å henta rimi pakken ble faktisk veldig fornøyd med den mye fint :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Da har jeg vært å henta rimi pakka også. Tror det er pakka jeg har likt best. Ikke henta vitus sin ennå..

Ble veldig fornøyd med vituspakken jeg! :p Kjekt med gratis ting, og ansiktskrem til mannen var jo gøy :)

Back
Topp