Vitus apotekpakken

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Spurte tilfeldigvis om de hadde fått inn apotekpakken på Vitus da jeg handlet Purelan. (Har spurt siden november). Denne hadde de på lager. Jeg kom så hjem og gledet meg til å åpne pakken. Jeg ble utrolig skuffet. Jeg fikk Cosmica ansiktskrem for menn. Er dette riktig eller har de pakket feil? Jeg hørte rykter om at denne pakken skulle oppdateres. Var jo den dårligste av alle pakkene må jeg si. Er det flere enn meg som syns denne pakken var skuffende? ImageUploadedByBV Forum1391423536.873791.jpg

Det vsr dårlig. Ser jo nesten lik ut :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Den var mye bedre enn den jeg fikk ut! I den jeg fikk var det 4 småprøver på salver og kremer (par ukjente merker), en smokk og pakke med engangskluter...

Fortalte sambo og han svare "det er mye drit oppi de pakkene så da kan det godt være noe for menn også!" :p

Han var litt oppgitt over mailer han fikk fra liberoklubben el, som kunne informere han om at han kom til å trenge bind etter fødsel :p

De putter nok oppi det de får avtaler på/fra.

Fortalte sambo og han svare "det er mye drit oppi de pakkene så da kan det godt være noe for menn også!" :p

Han var litt oppgitt over mailer han fikk fra liberoklubben el, som kunne informere han om at han kom til å trenge bind etter fødsel :p

De putter nok oppi det de får avtaler på/fra.
Trodde først det var en feil, men ser at det står til mor, far og baby. Æsj, at jeg har ventet så lenge på noe sånt dritt :p Trodde denne skulle være best. Fornøyd med Babybox, Libero og Rimi. Mannen så bare rart på meg da jeg spurte om han ville ha ansiktskremen. Han bruker ikke sånt. Dessuten var den såpass stor at jeg heller syns de kunne hatt en større prøvevare av Purelan eller noe til leppene for eksempel. Jaja :p

Sniker fra Aug jeg. Jeg husker at de aldri hadde denne pakken inne når jeg gikk gravid med mini i 2012. Jeg var sikkert inne å spurte etter den 50 ganger på tre forskjellige apoteker. Syns det var dårlig. Men er jo kjekt med gratis smokk og flaske da :D

Sniker fra Aug jeg. Jeg husker at de aldri hadde denne pakken inne når jeg gikk gravid med mini i 2012. Jeg var sikkert inne å spurte etter den 50 ganger på tre forskjellige apoteker. Syns det var dårlig. Men er jo kjekt med gratis smokk og flaske da :D
Ja, jeg ventet i 3 mnd selv og trodde det skulle være masse spennende oppi fordi personalet på apotekene sa pakken skulle oppdateres :p Var visst enorm etterspørsel, så jeg lurer litt på hvorfor haha

Disse pakkene er jo strengt tatt gratis, så jeg syns egentlig ikke det er noe å klage over.
Må få lov til å si at jeg er skuffet etter å ha ventet i 3 mnd på pakken som apotekene sa skulle oppdateres. Har vært umulig å få tak i denne i hele landet omtrent, så selv om den er gratis var det ikke noe særlig oppi der i forhold til de andre pakkene.

Ja, jeg ventet i 3 mnd selv og trodde det skulle være masse spennende oppi fordi personalet på apotekene sa pakken skulle oppdateres :p Var visst enorm etterspørsel, så jeg lurer litt på hvorfor haha

Jeg gikk sikkert i 3-4 månder selv å spurte etter den. Til slutt ga jeg opp. Men er generelt kjekt med baby boxer, man får prøvd ut forskjellige kremer og bleier. Jeg fant f.eks fort ut at mini ikke kunne bruke pampers, så var greit at jeg slapp å kjøpe en pakke, selv om de er rimlige når de er så små.

Fikk en pakke fra Apotek1 men den var det lite i. Tror det var en feil, eller noe, da det ikke var flaske eller smokk i. Dessuten manglet masse prøver på kremer ol, så jeg gikk tilbake å klaga. Fikk da en ny pakke. Den var super.

Fikk en pakke fra Apotek1 men den var det lite i. Tror det var en feil, eller noe, da det ikke var flaske eller smokk i. Dessuten manglet masse prøver på kremer ol, så jeg gikk tilbake å klaga. Fikk da en ny pakke. Den var super.
Jøss! Ja, kan skje at det blir pakket feil. Godt du fikk en ny pakke med det riktige innholdet.

Synes alle de pakkene er mega dårlige.

Hvordan da? Synes det har vært masse bra i de jeg. Smokker, flasker, våtservietter, sokker, kremer...

Fordi jeg vil heller kjøpe ting jeg har virkelig lyst på, en forsøple miljøet.

Synes det er lurt for oss som ikke vet hva som er bra. Nå kan vi jo teste litt ut. Uten å måtte kjøpe store pakker med forskjellig kremer, bleier og våtservietter. Da kan det jo hende vi må kaste noe av det vi ikke ønsker å bruke på vår baby. På denne måten kaster man bare litt. Kan hende man ender opp med å bruke opp alt før man kaster det. Synes ikke det er å forsøple miljøet. Heller tvert imot.

Jeg synes Rimipakken var veldig full av alskens våtservietter. :p
Sikkert bra det for de som bruker det, men for meg ble det bare "boksfyll" :p
Tror jeg talte 4 forskjellige våtserviettyper. *flire*

Back
Topp