Vitus apotekpakke?

Mamma jobber på Apotek1, å sier det er "stordiskusjon" på apotekforum å slikt hvor irriterende det er at gravide vandrer fra apotek til apotek å får flere pakker… Så er vell våres feil at det er ofte tomt :P Har hentet 3 stk fra 3 forskjellige selv, så er skyldig her også :P

Henta tidligere denne uka. De hadde fått igjen nå! vart ikke veldig overbevist, men helt grei :)
I min var det
- smokk
- avent flaske
- tørre vaskeservietter
Småprøver på:
- ansiktskskrem til mann
- gravidkosttilskudd for de 3 første mnd :p
- purelan
- en shampoo
- tena lady
- og to kremer
-

Mamma jobber på Apotek1, å sier det er "stordiskusjon" på apotekforum å slikt hvor irriterende det er at gravide vandrer fra apotek til apotek å får flere pakker… Så er vell våres feil at det er ofte tomt :P Har hentet 3 stk fra 3 forskjellige selv, så er skyldig her også :P
Det hadde de klart å gjøre noe med om de hadde giddi å registrert kodene når man henter pakkene :p

Henta tidligere denne uka. De hadde fått igjen nå! vart ikke veldig overbevist, men helt grei :)
I min var det
- smokk
- avent flaske
- tørre vaskeservietter
Småprøver på:
- ansiktskskrem til mann
- purelan
- en shampoo
- tena lady
- og to kremer
-

Ja det var jo ikke et veldig fyldig innhold ifht en del av de andre pakkene! :D

Forstår ikke helt hvorfor den pakken er så superpopulær når ikke innholdet er "bedre"?!

For all del, den er gratis og gratis ting er jo gøy! ;)

Folk henter ørten pakker også klager de.. Forstår ikke helt den jeg, men ok!
Hun siste jeg var innom på vitusapotek var veldig hyggelig og tok telefonnr mitt, og skal sende en meld når de får de inn igjen.. :) syns igrunn at innholdet er ok, hverken mer eller mindre, det er gratis prøvetilbud til gravide så jeg syns ikke for min del at jeg har noen grunn til og klage på hva som ligger oppi.

Jeg klager ikke for å være utakknemlig eller kjip, men som det lå i Vituspakken: Gravidvitaminer som du skal ta i det første trimesteret? Vi er jo BEYOND den tida der. Da burde de putte andre prøveting der, som faktisk er mer gjennomtenkt. Mannekremen var det som imponerte meg i den.
Jeg er heller ikke den som henter ØRTEN av samme slaget, jeg henter de jeg får lapp på.
Apotekpakka var faktisk veldig fin, masse info, litt rabattkuponger til Lindex, flere smokker, ammeinnlegg etc. Det er faktisk sånt du får bruk for.

Fikk tak i sist uke og som jeg skrev inne på skjult så var det ikke pakken å hoppe i taket for. Men det var jo blant annet em aventflaske i den og de er jo kjekk. Men Den beste boksen er definitivt apotek 1 sin altså babybox om du spørr meg:)

Henta Vitus sin idag, og den var i grunn ræva. :p
Måtte sende en purremail til Libero siden jeg ikke har fått hentelappen min, og der sa de at den var blitt sendt den 15.08 og mest sannsynlig hadde blitt borte i postgangen. De skulle sende meg ny om 2 uker!

Ha, ha samme beskjed fikk jeg:) montro hvem som har rotet libro eller posten;) Vel gleder meg uansett til pakken om to uker:)

I min var det
- smokk
- avent flaske
- tørre vaskeservietter
Småprøver på:
- ansiktskskrem til mann
- purelan
- en shampoo
- tena lady
- og to kremer
-
Kosttilskudd i tilfelle vi skulle finne på å bli gravid igjen med en gang?

Apotek 1 sin var veldig god! Jeg skal hente vitus sin idag, de holder av for meg ut dagen :)

Men dere som har henta vitus sin; måtte dere skrive ut mailen og skrive under? På apotek 1 holdt det å vise den fram. Printeren min er litt loco om dagen :/

Apotek 1 sin var veldig god! Jeg skal hente vitus sin idag, de holder av for meg ut dagen :)

Men dere som har henta vitus sin; måtte dere skrive ut mailen og skrive under? På apotek 1 holdt det å vise den fram. Printeren min er litt loco om dagen :/
Jeg bare viste frem mailen. Ikke registrerte de meg heller :P

Hentet min i dag :) Gøy med litt vareprøver og gratis stæsj ;) Det som faktisk var det beste med denne pakken, var at de hadde slengt med en gave til far også! Ellers var det forsåvidt bare ting som vi har fått i de andre pakkene, men nå er jo alt forbruksvarer, så gøy er det likevel ;) Og det er så koselig å se at alle de små og store kurvene under stellebordet fylles opp og snart skal tas i bruk :D

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Back
Topp