Vitus Apotek - Reklame

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Vitus apotek har en reklame gående nå som jeg bare syns er helt på trynet.

"Du vil ikke vekke bjørnen som sover". De fremmer sin nye service "klikk og hent".
En mamma sniker seg ut av bilen med en bjørn som sover i baksetet. Går på apoteket og handler og kommer tilbake til bilen. Setter seg inn også ser man at bjørnen egentlig er en liten gutt.

Snakk om feilskjær spør du meg. Man skal ikke gå fra barn i bilen!

Hva tenker du om reklamen?

Var en tråd et sted om dette forrige uke. :) Gir jo litt dårlige signaler igrunn. De har sikkert ikke tenkt på det, men regner med at de får noen tilbakemeldinger.

Tenkte eksakt samme ting og har faktisk sendt de en mld på facebook ang dette... Er jo helt bakvendt spør du meg...

Syns det sender dårlige signaler ja. Ikke bra i det hele tatt!

Tenkt det samme sjølv, sender feil signal!

Liker den ikke! Blir helt feil å vise at det er "greit" å gå fra et sovende barn i bil..
Ikke sant. Greit at det skal gå fort å hente ut varene sine, men man vet aldri med køen der inne heller. Kan være livsfarlig om sommeren... Uff!
Syns det sender dårlige signaler ja. Ikke bra i det hele tatt!
Helt på villspor! :P
Tenkte eksakt samme ting og har faktisk sendt de en mld på facebook ang dette... Er jo helt bakvendt spør du meg...
Sendte melding jeg og! :rolleyes: Syns det var helt på trynet. Skikkelig reklamebom :-)

Jeg skjønner den overhode ikke. Bjørnen som sover? En liten gutt? Klikk og hent? Skjønner ikke greia. Skjønner ikke greia med at klikk og hent er så mye bedre heller. Tar vel like lang tid som å gå i butikken å ordne selv likevel.

Back
Topp