Vitus apotek klikk og hent

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Andre som har reagert litt på denne reklamen med tanke på at den viser at det er greit å gå fra sovende unge i bil?
Skal bare... og går jo fort, men man er jo ikke garantert at det ikke er kø på apoteket feks.

Med så mye fokus på hvor varm en bil kan bli, så syns jeg den er upassende, spesielt nå på sommeren.

Andre som har reagert litt på denne reklamen med tanke på at den viser at det er greit å gå fra sovende unge i bil?
Skal bare... og går jo fort, men man er jo ikke garantert at det ikke er kø på apoteket feks.

Med så mye fokus på hvor varm en bil kan bli, så syns jeg den er upassende, spesielt nå på sommeren.
Enig!

Må innrømme at jeg ikke reagerte på den
De sier jo ingenting om at barnet skal sitte igjen i bilen

Ungen sover i bil, rett utenfor apoteket. Hun ser at det ikke er kø når hun parkerer, hun ser ut på han i bilen mens hun handler.
Så lenge det ikke er 30 grader i skyggen syns jeg den er innafor. Det er ikke snakk om noe spedbarn heller.

Kanskje gir feil budskap ja... Men det ser jo allikevel helt greit ut i reklamen når hun ser bilen hele tiden. Har selv sprunget inn på Statoil og hentet kaffe med sønnen sittende i bilen og sovet eller sett dvd.
Sånn helt ærlig har jeg ikke tenkt tanken før nå...

Back
Topp