Vitser

maysen

Forumet er livet
Menn har også vært hekser en gang.
De har fremdeles noe av skaftet sittende
mellom beina.Trist at det knakk av så langt
oppe...[:)][:)]

Hørt om verden minste flyselskap?...
Vagina Air lines. Har bare 1 ståplass
og tar deg ret til himmels med bagasjen
hengende på utsiden...[:)][:)]

En fe sa til et gift par: "Fordi dere har vært gift 32 år
skal dere få et ønske hver". "Jeg vil reise verden rundt
med min kjære mann",sa konen. Feen slo med sin tryllestav,
og vips kom 2 billetter. Nå var det mannes tur. Han tenkte
litt og sa: "Sånn en sjanse får man bare èn gang.
Så...Beklager elskede, men mitt ønske er en kone
som er 30 år yngre enn meg". Vips, der var han 90 år.
Menn er kanskje egoister,men feer er alltid kvinner[:D][:D][:D]

ha-ha!!

De var utrolig bra[:D][:D]

Nr 3 var jo toppen da[:)]

Wiiihi. [:D] Morro.

Noen fler?

Dytter de opp jeg[:)]

Dette er faktisk noe en gutt på 4 år sa til mammaen sin.

Hun spurte han om hvilken bil han skulle ha når han ble stor. Da svarte han at han skulle ha en sportsbil til seg selv og kjæresten, også han ha en minibuss til kjærringa så hun kunne kjøre etter med ungene. [:D]

ORIGINAL: Monany

Dette er faktisk noe en gutt på 4 år sa til mammaen sin.

Hun spurte han om hvilken bil han skulle ha når han ble stor. Da svarte han at han skulle ha en sportsbil til seg selv og kjæresten, også han ha en minibuss til kjærringa så hun kunne kjøre etter med ungene. [:D]

[:D][:D][:D]

[font="times new roman, times, serif"]BLONDINEVITS
En blondine ringer til sin kjæreste og sier: "Kan du komme over og
hjelpe meg. Jeg har kjøpt et kjempe puslespill, og jeg finner ikke ut hva jeg skal
gjøre."
Hennes kjæreste spør: " Hva skal det bli, når det er ferdig?"
Blondinen sier: "Etter bildet på esken, så skal det bli en hane".
Kjæresten beslutter seg for å gå over og hjelpe henne. Hun lukker ham
inn og viser ham alle brikkene på bordet. Han ser på brikkene et
øyeblikk. Så ser han på esken. Så sier han: "Det spiller ingen rolle hva
vi gjør. Vi får aldri til å legge disse brikkene så de kommer til å
ligne en hane". Han tar hennes hånd og fortsetter:
"Nå tar vi en kopp kaffe og så......" Han sukker dypt......
"så heller vi all Corn Flakesen tilbake i pakken igjen".

TO ADAM & EVA-VITSER:
Da Gud hadde skapt Adam, syntes han Adam virket så ensom. Han bestemte seg for å hjelpe ham, og sa: - Adam, jeg skal skaffe deg en kvinne. Hun vil elske deg, lage mat til deg, være snill mot deg, og forstå deg. - Toppers, svarte Adam, hva vil det koste? Svaret kom kjapt: - En arm og et ben, fra kneet og ned! Adam tenkte seg om, og spurte: - Hva får jeg for et ribbein?
Da Gud hadde skapt Adam og Eva sa han:
"Jeg har to gaver igjen, kunsten å stå og tisse og..."
..."den vil jeg ha" avbrøt Adam.
Eva nikket og Adam fikk gaven...
Adam ropte og skrek av fryd,
løp rundt i Edens Hage,
tisset opp og ned trærne,
løp langs stranden og tisset mønster i sanden....
Gud og Eva betraktet den glade mannen og Eva spurte:
"Hva er den andre gaven?"
Gud svarte: "Hjernen Eva...hjernen ..."

ET TREGT EVENTYR:
Lille Rødhette hopper fornøyd gjennom skogen da hun får øye på den store, stygge ulven sittende delvis gjemt bak en trestamme. - Så store øyne du har, herr Ulv, sier Lille Rødhette ertende, hvorpå den store , stygge ulven bykser frem fra trestammen og forsvinner inn i skogen. Lille Rødhette fortsetter lystig videre på stien, og får øye på ulven igjen, denne gang halvveis skjult bak en stor stein. - Så store ører du har, herr Ulv, sier Lille Rødhette. Nok en gang tar den store, stygge ulven beina på nakken og forsvinner uten et ord. Det går ikke lenge før hun kommer over ulven igjen, nå sitter han på huk bak et skilt. - Så store tenner du har, herr Ulv, sier hun lystig. Da renner det over for ulven som hopper frem og uler: - Vil du la meg være i fred! Jeg prøver å drite!

HUSBRÅK:
De to døve kollegene hadde begge kommet hjem fra firmaets sommerfest kvelden før. - Min kone sov da jeg kom hjem, så jeg klarte å snike meg til sengs uten noe kjefting, rapporterte den ene fornøyd i lunsjen dagen etter. - Flaks, mann, sa den andre og sukket. - Min var lysvåken, skjelte meg ut og ga meg et lite helvete. - Så hva gjorde du? - Jeg skrudde av lyset.

GOD SELGER:
En ung gutt fra en bygd i Trøndelag flyttet til Oslo og gikk til et stort kjøpesenter for å søke jobb. Sjefen for kjøpesenteret spurte: - Har du noe selgererfaring? Gutten svarte: - Nåååå, joooo, hi no jobba som sællar i heimbygda, ja. Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette ham. - Du kan begynne i morgen tidlig, sa han til gutten. Jeg kommer ned etter at vi har stengt i morgen kveld, og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb.
Gutten hadde en tung dag, men tilslutt var han ferdig. Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før. - Hvor mange salg gjorde du i dag?, spurte sjefen. Gutten svarte: - Eitt. Da ble sjefen litt forundret og sa: - Bare ett? Våre selgere bruker vanligvis å gjøre mellom 20 og 30 salg i løpet av en dag. Hvor mye penger var det snakk om? Gutten svarte: - Einmiljonnihuinneråølløvtusneitthuinneråtrettiåttkrona. Sjefen ble svært overrasket og sa: - 1 911 138 kr!!! Hva solgte du til ham??
Gutten svarte: - Først sællt æ'n ein liten feskkrok. Så sællt æ'n ein mellomstor feskkrok. Ætti de sællt æ ein stor feskkrok. Så vart de eit fesksnøre. Da æ spord kor hainn skoill fesk, svårå'n at'n skoill fårrå neåt kyst'n. Da sa æ at hainn koinn træng ein båt, så vi gjekk ned til båtavdelinga. Der sællt æ'n deinn store  Baylinern me doble motora. Ætti de vist de sæ atdeinn lisse Honda Civic'en itj klart å dra deinn store båt'n, så æ tok'n me mæ te bilavdelinga og sællt'n ein Chevrolet Tahoe firhjulstrækkar.
Sjefen som nå var i sjokktilstand sa: - Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok, og du klarte å selge ham en bil og en båt??? Da svarte gutten glatt: - Nei, nei! Hainn kom inn og skoill kjøp tamponga te kjærringa si, å då svårrå æ at'n liksågått koinn fårrå å fesk, ættisom hælga va ødelagt læll.

Back
Topp