Vitser??

Apeloffen

Forumet er livet
Ingen som kan en god vits kanskje? Akkurat nå kommer jeg faktisk ikke på en eneste en selv...[&:]

Her er en gravid-vits:

Gravid

En dame hadde på følelsen at hun var gravid og oppsøkte en lege. Legen sjekket henne lenge og vel men sa:
- Du har nok bare litt luft i magen.

Noen uker senere kom damen igjen på legekontoret da hun syntes at "luften" i magen hadde vart litt vel lenge. Etter nok en grundig undersøkelse, konkluderte legen med at det bare var oppblåst mage på grunn av luft.

Noen måneder senere møtte legen denne damen i parken, trillende på en barnevogn.
- Si meg, sa legen, var det ikke du som var til sjekk hos meg ved et par anledninger?
- Jo, det stemmer det, svarte damen. Og her har du resultatet. En fis med lue på.

Svenskevits:

Blind svenske...Så var det den blinde svensken som kom til fisketorget i Bergen, og sa: Hei flickor..... [8D]

Svensk politi har etter grundig etterforskning kommet fram til at kniven som drepte Anna Lindh ikke er det samme våpenet som Olof Palme ble skutt med.

Verdenshistorien kort fortalt:

Mannen oppdaget kvinnen og oppfant sex.
Kvinnen oppdaget sex og oppfant hodepinen.
Mannen oppdaget ordet og oppfant samtalen.
Kvinnen oppdaget samtalen og oppfant sladderen.
Mannen oppdaget landbruket og oppfant maten.
Kvinnen oppdaget maten og oppfant slankekuren.
Mannen oppdaget handel og oppfant pengene.
Kvinnen oppdaget pengene og så gikk det galt...

Hihi, noen gode vitser det der ja...[:D]

Kona ba mannen sin om penger. Hun hadde time hos gynekologene igjen. Da utbrøt mannen sint: Det kostes på og det kostes på, men blir det BRUKT!?!??

Snekkern kom hjem og fant en annen mann i senga med kona. Han tok rivalen med i garasjen og festet snoppen fast i høvelbenken og hentet ei baugfil. Du har vel ikke tenkt å sage den av?? Hyler elskeren. Niks, svarer snekkern, det skal du få gjøre sjøl.. Jeg nøyer meg med og tenne på garasjen..

Hesten og høna var ute og lekte på gården. Hesten fallt ut i et gjørmehull og høna hentet bondens BMW og et tau og dro hesten opp.
Senere datt høna uti, og ropte at hesten måtte hente bondens BMW. Men hesten sa at høna skulle ta tak i utstyret hans, så skulle han dra henne opp. Som sagt, så gjort.
Moralen er: Er man utstyrt som en hest, trenger man ikke BMW for å få seg høne..

Har jo noen på mobilen jo..

Mannen kom hjem etter noen mnder på sjøen,og ville ha seg litt hos kona." Da må du ta en dusj først". Så sier han " det er ei dårlig mus hvis hun ikke kan snafse litt ost".

Jordmoren til kvinnen som skulle føde: Har slimproppen gått? - Ja, han gikk for å hente seg litt kaffe.

Du vet den drinken du får i syden som heter sex on the beach? Nå har vi fått en nordnorsk variant.. Den heter pul mæ i fjæra!

God fjelltur! Man starter ved Anklene,oppover Leggskaret, fordi Knefallet og fram til Musevann, der er det suppestasjon. Så går turen videre til Navlerud og Brysthøgda. Her er det melkestasjon på hver side av løypa. Sterk stigning opp mot skulderhøgda, utmerket utforkjøring ned Fisdalen og Lortfallet. Det blir sterk vind og kraftig gjennomtrekk. Kort opphold før overnatting på Musevann. Her kan man fordrive tiden med stangfiske og pilking! [:D]

ORIGINAL: Hebra

Kona ba mannen sin om penger. Hun hadde time hos gynekologene igjen. Da utbrøt mannen sint: Det kostes på og det kostes på, men blir det BRUKT!?!??

Snekkern kom hjem og fant en annen mann i senga med kona. Han tok rivalen med i garasjen og festet snoppen fast i høvelbenken og hentet ei baugfil. Du har vel ikke tenkt å sage den av?? Hyler elskeren. Niks, svarer snekkern, det skal du få gjøre sjøl.. Jeg nøyer meg med og tenne på garasjen..

Hesten og høna var ute og lekte på gården. Hesten fallt ut i et gjørmehull og høna hentet bondens BMW og et tau og dro hesten opp.
Senere datt høna uti, og ropte at hesten måtte hente bondens BMW. Men hesten sa at høna skulle ta tak i utstyret hans, så skulle han dra henne opp. Som sagt, så gjort.
Moralen er: Er man utstyrt som en hest, trenger man ikke BMW for å få seg høne..

Fest og alkohol: Vinmonopolet
Postet Wednesday 16 November @ 00:23 av vitse_generalen

Fest og alkohol Det var en gang en mann som ringte til vinmonopolsjefen midt på natten. Litt beruset sa han: "Hei... Når er’e vinmonopolet åpner?!"
"Ikke før klokken 9 i morgen!" sa vinmonopolsjefen irritert.
En time senere ringte den samme mannen til vinmonopolsjefen og sa: "Schi meg... Når er'e vinmonopolet åpner?!"
"Ikke før klokken 9 i morgen har jeg sagt!"
Enda en gang ringte mannen, denne gangen enda mer beruset:

"Schi meg... Når i hælschikke er'e polet åpner?!"
"I Deres tilstand slipper De ikke inn på vinmonopolet!" sa vinmonopolsjefen.
Da sa mannen : "Jeg schka'kke inn... Jeg schka ut!!"

"Det var en sønn som var me foreldrene på en nudiststrand.
Gutten lurte på hvorfor noe menn hadde ein tiss som stakk opp og andre hadde en som hang ned.
Faren syntes at det var litt flaut å svare på det spørsmålet akuratt det som var rett så han svarte heller:

Jo, hør nå her de mennene me en tiss som stikker opp er rike mens de me en som henger ner er fattige. Gutten syns det var et greit svar og trodde faren.
Litt senere spør faren sønnen: vet du hvor mamma er? ja hun står og snakker me en fattig mann som nettop ble rik og nå pumper hun ham for penger."

ORIGINAL: Molsy

Her er en gravid-vits:

Gravid

En dame hadde på følelsen at hun var gravid og oppsøkte en lege. Legen sjekket henne lenge og vel men sa:
- Du har nok bare litt luft i magen.

Noen uker senere kom damen igjen på legekontoret da hun syntes at "luften" i magen hadde vart litt vel lenge. Etter nok en grundig undersøkelse, konkluderte legen med at det bare var oppblåst mage på grunn av luft.

Noen måneder senere møtte legen denne damen i parken, trillende på en barnevogn.
- Si meg, sa legen, var det ikke du som var til sjekk hos meg ved et par anledninger?
- Jo, det stemmer det, svarte damen. Og her har du resultatet. En fis med lue på.

[:D] hahahaha heheheehe [:D] den var veeeldig morsom [:D] klarer ikke å stoppe å le jeg [:D] er gaske overtrøtt oxo da [:D]

"Mamma, hvor kommer spebarn fra?" spurte lille Per.
"Fra storken, lille venn!"
"Det vet jeg, men hvem knuller storken?"

[:D][:D]hehehe den var god [8D][8D] har lattis [:D][8D]

Hehe, mye morsomt her

Back
Topp