Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hebra
Kona ba mannen sin om penger. Hun hadde time hos gynekologene igjen. Da utbrøt mannen sint: Det kostes på og det kostes på, men blir det BRUKT!?!??
Snekkern kom hjem og fant en annen mann i senga med kona. Han tok rivalen med i garasjen og festet snoppen fast i høvelbenken og hentet ei baugfil. Du har vel ikke tenkt å sage den av?? Hyler elskeren. Niks, svarer snekkern, det skal du få gjøre sjøl.. Jeg nøyer meg med og tenne på garasjen..
Hesten og høna var ute og lekte på gården. Hesten fallt ut i et gjørmehull og høna hentet bondens BMW og et tau og dro hesten opp.
Senere datt høna uti, og ropte at hesten måtte hente bondens BMW. Men hesten sa at høna skulle ta tak i utstyret hans, så skulle han dra henne opp. Som sagt, så gjort.
Moralen er: Er man utstyrt som en hest, trenger man ikke BMW for å få seg høne..

ORIGINAL: Molsy
Her er en gravid-vits:
Gravid
En dame hadde på følelsen at hun var gravid og oppsøkte en lege. Legen sjekket henne lenge og vel men sa:
- Du har nok bare litt luft i magen.
Noen uker senere kom damen igjen på legekontoret da hun syntes at "luften" i magen hadde vart litt vel lenge. Etter nok en grundig undersøkelse, konkluderte legen med at det bare var oppblåst mage på grunn av luft.
Noen måneder senere møtte legen denne damen i parken, trillende på en barnevogn.
- Si meg, sa legen, var det ikke du som var til sjekk hos meg ved et par anledninger?
- Jo, det stemmer det, svarte damen. Og her har du resultatet. En fis med lue på.