Vitser *asap* HJELP

MonicaM

Elsker forumet
Mailykke <3
Trenger tørre, morsomme vitser!

Har ei venninne som har fått noen dårlige nyheter i kveld, og un er så glad i vitser.
Kan dere sende over de dere har?

TAKK!

Blondinen sitter på sjefens kontor... – Jeg forstår ikke dette brevet, sier blondinen. – Det er fordi hjernen sitter mellom bena dine, svarer sjefen.

Neste dag melder hun seg syk.. Grunnen var hjerneblødning

Den lille elefantføreren Bomi er ute og går tur med elefanten sin. Det er varmt og klamt, så de bestemmer seg for å bade. Elefanten hopper uti først, og ruller seg i vannet, og spruter vann over seg. Herrrlig.. Bomi synes dette ser uovertruffent ut, og finner ut at han også vil uti. Siden vannet er ganske grumsete etterhvert, legger han de nye buksene sine igjen på bredden, og begynner å vasse naken uti vannet. Da stopper plutselig elefanten opp, og ser lenge på ham før han smiler og sier han forstår hvorfor han er så liten og tynn

– Eh javel, hvorfor, lurer Bomi – Jo, det er jo ikke mye mat du får i deg med den snabelen der ...

ORIGINAL: MonicaM

Har ei venninne som har fått noen dårlige nyheter i kveld, og un er så glad i vitser.

TAKK!

Uffda.. hørtes ikke no særlig ut.. skal se om jeg finner noen.. vitser.no er en fin side å gå på [:)]

eller humor911.no

ORIGINAL: AudiPappa87

ORIGINAL: MonicaM

TAKK!

Uffda.. hørtes ikke no særlig ut.. skal se om jeg finner noen.. vitser.no er en fin side å gå på [:)]

TAKK!
Men helst ikke sp lange, for jeg skriver de over på sms [;)]

ja da bør de ikke være så lange nei :P

Mamman min skulle fortelle en vits idag, hun hadde lest den i avisa, og hun bare lo og lo [:D]
tilslutt fikk hun den ut og den var som følgende:

To svensker står og prater sammen, så sier den ene:
- Jag är intelligent!
Da svarer den andre:
- Det är inte jag heller!

ORIGINAL: kassie

Mamman min skulle fortelle en vits idag, hun hadde lest den i avisa, og hun bare lo og lo [:D]
tilslutt fikk hun den ut og den var som følgende:

To svensker står og prater sammen, så sier den ene:
- Jag är intelligent!
Da svarer den andre:
- Det är inte jag heller!

Takk!

hvordan synke en svensk ubåt??

dykk ned å bank på..

Back
Topp