vits

nemi.marselia

Forumet er livet
Det var en gang tre søsken som var alene hjemme. Klokka hadde blitt veldig mye og den største gikk opp for å pusse tennene. Han tok tannkrem på tannbørsten og så seg selv i speilet. Til sin store forskrekkelse ser han et hvitt øye og en stemme sier:
- Se meg inn i det hvite øye! Han blir kjempe redd og løper og gjemmer seg under senga. Den miderste går opp og tar tannkrem på tannbørsten og ser seg selv i speilet. Hun ser også det hvite øye og en stemme sier:
- Se meg inn i det hvite øye! Hun blir også redd og løper å gjemmer seg under senga. Nå var det den minste sin tur og hun går opp, tar tannkrem på tannbørsten og ser i speilet. En stemme sier:
- Se meg inn i det hvite øye. Jenta svarer surt:
- Pass deg du før det blir blått!

Gutten: - Pappa, hva betyr blond?
Pappaen: - Det betyr at du har lys hårfarge.
Gutten: - Hva er det som er så spesielt med blonde da?
Pappaen: - Å være blond er et mektig våpen.
Gutten: - Er det farlig da?
Pappaen: - Nei, selfølgelig ikke.
Gutten: - Jammen, alle våpen er jo farlige.
Pappaen: - Å ha lyst hår er ikke farlig.
Gutten: - Jammen.
Pappaen: - Blonde folk er bare litt dumme.
Gutten: - Men pappa, du er jo blond.
Pappaen: - Sukk...

[:D][:D]

Det var en gang to brunetter og en blondine som satt i en bil. Plutselig kom politiet kjørende bak dem. Den ene brunetten sa at de skulle gjemme seg i potetsekkene i bagarsjerommet. Først dro politiet til den første potetsekken der den ene brunetten var, politiet sa:
- Er det noen her?
- Mjau, mjau, sa brunetten i potetsekken.
- Åå, det er bare en katt, sa politiet, og gikk til neste sekk.
- Er det noen her?
- Voff, voff, sa den andre brunetten.
- Åå, det er bare en hund, sa politiet. Etterpå dro politiet til den siste sekken der blondinen var i.
- Er det noen her? sa politiet.
- Potet, potet sa blondinen.

Hva kaller man en blondine som har to hjerneceller?
Svar: Gravid

En blondine som hørte på walkman kom inn til frisøren og lurte på om hun kunne få klippet håret.
- Ja, sa frisøren, men da må du ta av deg walkmannen.
- Nei! skrek blondina, og løp ut av frisørsalongen. Neste dag kom blondina igjen og lurte på om hun kunne få klippe seg.
- Ja, sa frisøren, men da må du ta av deg walkmanen.
- NEEI!! skrek blondinen og løp ut. Neste dag kom blondinen igjen og ville klippe seg.
- Ja, men da må du ta av deg walkmanen, sa frisøren.
- OK, da, sa blondinen. Og plutselig falt hun død om på gulvet. Frisøren lurte på hvorfor, så han tok opp walkmanen og hørte på hva som ble spilt. Da han gjorde det, hørte han en stemme som sa: Pust inn, pust ut. Pust inn, pust ut...

Hva kaller du en flue inni hodet til en blondine? Lost in space.

Det var en gang en blondine som var lei av alle blondinevitsene, og farget derfor håret brunt for å se om hun bli smartere. Litt senere på dagen kjørte hun forbi en bondegård med sauer. Hun sa til bonden:
- Hvis jeg klarer å gjette hvor mange sauer du har, kan jeg få en sau da?
- Ja, svarte bonden. Blondinen gjettet 150.
- Jøss du gjettet riktig, da får du vel velge deg en sau, sa bonden. Strålende fornøyd fant hun seg en sau. Da sa bonden:
- Hvis jeg klarer å gjette hvilken farge du egentlig har på håret, kan jeg få tilbake bikkja mi da?

En mann går inn i en butikk sammen med sin 8 år gamle sønn. Tilfeldigvis går de forbi et stativ med kondomer, og gutten spør: - Pappa, hva er dette?
Pappaen svarer, litt beskjemmet: - Det der, gutten min, heter kondomer......menn bruker dem for å ha sikker sex.
- Åja, jeg forstår, sier gutten. Jeg har hørt om det i naturfagtimene på skolen.

Gutten ser på stativet, plukker frem en 3-pack, og spør:
- Hvorfor er de pakket 3 i samme pakning, pappa?
- Det der er for gutta som går på gymnaset det, gutten min. En for fredag, en for lørdag og en for søndag.
- Kuult, sier gutten.

Så får han øye på en 6-pack og spør
- Men hvem er disse for da?
- Det er for gutta som går på høyskolen, det. To for fredag, to for lørdag og to for søndag.
- WOW!!!, utbryter gutten, og oppdager i det samme 12-packen, og spør:
- Men hvem i all verden er det som bruker DISSE da, pappa????
Og med et sukk svarer faren: - Den er for gifte menn. En for januar, en for februar, en for mars.........

En liten gutt går inn på badet samtidig som moren hans komme ut av dusjen. Han peker mellom bena hennes
og spør:
- Mamma hva er det? Hun tenker seg kjapt om og svarer:
- Eh, det er det stedet hvor Gud slo meg med gulløksen sin!
- Oj, sier ungen.
- Han traff deg jaggu midt i musa!"

You must log in or register to reply here.
Back
Topp