Vits

©Smartass

Forumet er livet
Har du hørt om han som strøk til urinprøva?
Han kom ikke tissnok..

*dør*
[:D]

og så var det indern som måtte på legevakta fordi han var sikh.
[X(]

ORIGINAL: ©Smartass

Har du hørt om han som strøk til urinprøva?
Han kom ikke tissnok..

*dør*
[:D]

Skal jeg ødelegge heeeele vitsen og si at man faktisk "stryker" på en urinprøve, om den skal rustestes, om man ikke møter opp til rett tid[8D]

Men den andre var morsom da![:D]

Har du fått deg satelitt ennå? -Nei, jeg har utsattelitt.

Gubben og kjerringa va hundgammel,men sku no prøv seg på et nummer,men ikke fan om han fikk den opp.Vi prøv med ei skoskjei sa kjerringa.Gubben la den godt te rette og inn på skoskjea bar det.Da kikka den eine eggstokken på den andre og sa: Nei no trur eg det e siste gangen,no kjæm han pinadø inn på båra!

Barnehage bare for smågutter???
-Kort-tiss-barnehage [:)]

Dette var i 2050 og man hadde oppfunnet en sprøyte damen kunne få under fødselen for å overføre smertene til mannen.
De dro på sykehuset og dama hadde skikkelig vondt, hylte og skreik.
Inn på fødestua bars det og jordmora begynte å snakke om at de kanskje kunne prøve litt av denne sprøyta. Mannen så hvor vondt dama hadde og begynte å uffe seg. Men han var jo mann, så dette måtte han jo tåle.
Så jm satt litt av sprøyta på dama, men mannen kjente ingenting. Hun hadde fortsatt vondt så hun fikk litt mer av sprøyta og smertene begynte å avta. Mannen kjente fortsatt ingenting, så de kjørte på med mer sprøyte på dama. Mannen kunne ikke skjønne hva all den klaginga ifht fødselssmerter var, han kjente jo fortsatt ingenting!
Fødselen gikk greit og de dro hjem etter 3 dager.
Utenfor døra lå en død postmann....

Hva gjorde laboranten da han kom til labyrinten? Labba rundt den..

Hahahaha.. Sjukt dårlig vits, men jeg leeer...

Det var en gang tre stykker som skulle på telttur. Da de kom fram oppdaget de at de kun hadde tomannstelt. Da sa lederen: EN TO TRE! Så hadde han telt til tre

Back
Topp