Vits å sjekke modning som flergangs?

En tråd i 'Mai 2019' startet av Spiri, 7 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Spiri Flørter med forumet

Er det egentlig vits å sjekke modning når en er flergangsfødende? De sier jo at du kan ha modning i ukesvis, samtidig som du kan gå fra 0 til 10 på en og samme dag. Er det da egentlig noe poeng i å la jordmor se oppi der før jeg er på overtid? Skal på kontroll på 39+5 i morgen og har tenkt litt på dette.. Er jo nysgjerrig, men..

2. Førtis78 Glad i forumet It's gonna be May 2019

Jeg er 3 gangs fødende og har sjekket 3 ganger nå ved modningsakupunktur, er ikke veldig moden.

• Liker Liker x 1
  3. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Junibarna 2019 Desemberskatter 2016 Januar 2017

Aldri blitt sjekket modning på meg med noen av mine og venter nr 3 nå :)

• Liker Liker x 1
    • Kreativ Kreativ x 1
  4. Jeg tenker at det skader jo ikke. Men hadde ikke lagt så veldig mye i det. Babyen kommer når den kommer. Med mindre den overgår utkastelsesdatoen da (Max overtid) ;)

5. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Jeg har aldri blitt sjekket for modning. Ved siste fødsel (sjettemann) ble jeg igangsatt dagen før termin, og var helt umoden.

6. gubben&gamla Glad i forumet It's gonna be May 2019

For min del er det vel for og se at det går fremover:hilarious: å så har eg jo blitt strippa så da følge de vel med modning ang det.

Del denne siden