Vitrineskap....

Lykkeliten 09

Blir kjent med forumet
Vi skal kjøpe nye møbler i stuen. Vi har lyst på en skjenk. Vi virrer litt angående vitrineskap....Er det litt ut, eller?

Hva har man i så tilfelle i vitrineskapene?

Vi ønsker en klassisk og enkel stil. Vi vil ikke ha hvite. Blir enten svarte eller mørke-brune. Er veldig usikre... Hva sier dere eksperter? Vi vil ha noe er klassisk over tid.

Noen som kan anbefale noen fine?

Takk for all hjelp

vet ikke om vitrineskap er ut eller ikke, er vel smaken til hver enkelt som avgjør det :) Vet noen bruker sjenker til å oppevare penservise og vinglass/middagsservise i. vi har selv vitrineskap (et helt enkelt ett i eik med glassdører som jeg har "pimpa" etter en fin ide fra *fruM* (som forøvrig har en kjempefin stil i huset sitt ellers og!)

Mannen min rånekter for at vi skal ha hvite møbler, og akkurat i den fasen vi er i nå (med ett spedbarn og en 2 og 4 åring springende rundt med sjokoladefingre, må jeg vel egentlig innrømme at jeg ser logikken i å ikke ha det sånn med tanke på skit og støv,men heller klassiske møbler slik dere.
vi har selv eikemøbler i stuen og er utrolig glad for at vi valgte det :) Lett å kombinere med farger, støv og merker fra skitne barnehender vises ikke og vi synes selv det er tidløst (hva andre mener aner jeg ikke,men har respekt for at andre mener noe annet :)

sjekk ut fagmøbler,bohus,skeidar,møbelringen, osv sine nettsider for inspirasjon,så finner dere sikkert noe dere liker :) gleder meg til bilde av den nyinnreda stua deres! ;)

Back
Topp