Vitne til familievold?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg fikk i dag høre at en som har flyttet fortalte at xnabo slo samboeren sin. Han hadde sett det selv gjennom vindu. Det bor to barn i det huset.

....altså jeg blir litt satt ut av at folk ikke bryr seg? De bare sladrer videre på bygda... Hva er galt med folk? Hva med dere selv, hva ville dere gjort?

Hvis jeg faktisk hadde sett det, hadde jeg ikke tenkt meg om to ganger, men ringt politiet tvert!
Hadde jeg sett noe sånn hadde jeg ringt politiet!!

Hadde jeg sett det ville jeg ringt politiet. Dessverre tror jeg at jeg hadde blitt usikker på om det faktisk var det jeg så og tvilt på meg selv.

Ringt politiet. Men eg kan inte førstå varfør folk bryr seg mer om å snakka drit på bygden eller hjelp noen annen person

Hvis jeg noensinne hadde vært vitne til noe sånt, ville jeg ringt barevern og politi!! Og det kjapt. Hvorfor går folk å snakker uten å gjøre noe??
Ja det lurer jeg også på. Han som fortalte meg det var av inntrykk av at få gjorde noe med sånt, det ble heller en snakkis. Skjønner det ikke:o

Så henne på senteret for ikke lenge siden. Håper jeg ser henne igjen snart. De har flyttet de også så jeg vet ikke hvor de bor nå.

Er ikke alltid det hjelper med politiet heller dessverre. Kjenner til noe sånt, og selvom politiet er innom skjer det ikke noe. DET syns jeg er rart, når det er så tydelige tegn på mishandling. Ikke av barn. Men sålenge den personen er "hjernevaska" så er det vel ikke stort de får gjort da, vet ikke. Grusomt er det iallfall..

Ja det lurer jeg også på. Han som fortalte meg det var av inntrykk av at få gjorde noe med sånt, det ble heller en snakkis. Skjønner det ikke:eek:

Nå ble jeg oppgitt kjenner jeg. Stakkars barn!
Må jo melde fra til barnevernet eller nooooe i det minste for barnas skyld.
Selv om barna kanskje ikke blir fysisk skadet, så blir de skadet! Blir så oppgitt når folk ikke bryr seg.

Nå ble jeg oppgitt kjenner jeg. Stakkars barn!
Må jo melde fra til barnevernet eller nooooe i det minste for barnas skyld.
Selv om barna kanskje ikke blir fysisk skadet, så blir de skadet! Blir så oppgitt når folk ikke bryr seg.

Enig. Er ulovlig å utsette barn for psykisk skade også, så om de får med seg slike ting er det intet annet riktig enn å melde. (skal så klart melde om barna ikke får det med deg og altså, var bare en ekstra presisering)

Back
Topp