Vite kva kjønn det blir??

Jeg er super nysgjerrig og ønsker derfor å få vite d, samboeren min derimot ønsker å vente til fødselen :p så vi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi vil også vite :)
..må vite om vi må på shopping eller om lille kan arve etter førstemann.
 
Hmmmm.. Vil gjerne overraskes! Men er så utrolig nysgjerrig.. Syntes sist gang at tiden etter OUL var veldig laaaaaang! Før så har man 12 uker UL og så OUL og glede seg til. Lurer på om jeg skal be om å få kjønnet på en lapp i en konvolutt, så kan jeg lide i uvitenhet litt lenger


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes det er så mye annen spenning i forbindelse med svangerskap at jeg vil være forberedt der jeg kan. Også greit å vite om vi kan bruke alle kjolene etter jenta vi har fra før.
 
Vi har snakket om at det hadde vært gøy å ikke visst før fødsel, men tror nok vi kommer til å ombestemme oss :p hehe
Vi er altfor nysjerrige begge 2...
Men siden han er pendler, å det er usikkert om han får vært med på UL så tenkte jeg å få dem til å skrive kjønnet bakpå et av bildene eller noe i den duren å putte en konvolutt slik at vi kan åpne den sammen når han er hjemme :)
 
Vi skal vite det :) alt for nysgjerrig til å ikke vite, kan nesten ikke vente med å kjøpe klær :-D allerede kjøpt 2 ullplugg til halv pris :p måtte bare da de hadde igjen i grått i str 50 :)
 
Jo vi skal vite, har to gutter og eldste ønsker seg veldig en lillesøster, tror ikke det blir det denne gangen heller, er nok enda en gutt, men da blir det litt enklere for han å vite enn sånn som sist når han gikk og håpet på en lillesøster i en mnd og så fikk vite det var en lillebror.. Skuffelsen gikk over men han ble veldig lei seg ;) samt at jeg klarer ikke holde meg :) :)


To gutteklumper født 08&13 <3
 
Vi måå nok vite det, jeg eier ikke tålmodighet til å vente helt til november altså :p

OUL ser ut til å bli i ukene rundt bryllupet vårt (vil være 17+5 på bryllupsdagen). Så om vi er heldige å få UL før dagen og hun ser kjønn så skal vi spørre jordmor om å legge svaret i en konvolutt sånn at vi kan åpne den på morgenen etter bryllupet, som en slags morgengave til begge to :Heartred (klaffer sikkert aldri så greit, men lov å håpe :happy119)
 
Nå har jeg tatt natrontesten og sjekket det kinesiske fødselskartet og begge deler sier Gutt. Om det er mulig så vil vi vite det, kjekt med tanke på innkjøp osv.
 
Jeg vil vite kjønnet :) må jo vite om jeg skal handle blått eller rosa denne gangen :) tenker en fødsel er spennende nok i seg selv uansett..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må nok vite det :) begge ønsker det og synes som mange andre det er praktisk med tanke på innkjøp osv...
 
Jeg og mannen snakket faktisk om det istad, og som forrige gang ønsker vi å vite det. Er altfor nysgjerrig, også er det praktisk å vite om gutteklærne og utstyret vi har kan finnes frem igjen, eller om det blir ut å handle rosa nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp