Vite kva kjønn det blir??

Stella82

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det nokon som vurderer å ikkje vite kva kjønn babyen får?

Vi har villa vite det med begge våre, er rett og slett så nyskjerrig av oss! Og med tredjemann ( og sikkert sistemann) tenkte eg at eg ikkje skulle vite det, for å oppleve overasskelsen ved fødsel! Søstra mi som har 4 barn, har ikkje visst det med nokon, og ho anbefaler det virkelig, seier det er ein fantastisk følelse å få vite det ved fødselen :)

Menneh, æææ- eg trur eg er FOR nyskjerrig!! :p
 
Er det første barnet ditt? Kan eg spørre Korfor du ikkje vil vite? Hehe. Nyskjerrigheten lenge leve :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi snakka om å ikke vite tidligere, men vi er alt for nyskjerrige begge to ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har en fra før og vil vite det denne gangen (sånn som sist). Er alt for nysgjerrig av meg. :p

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Hvis man ikke ønsker å vite hvordan gjør de det på UL da? Med førstemann var vi på UL både ordinær og uke 28 og begge gangene så vi selv tissen hans.....
Er alt for nysgjerrig til å ikke vite :)
 
Jo, det må jeg vite, så jeg er mentalt forberedt:p I tillegg for å kunne planlegge litt mtp innkjøp. Har en drøss med jenteklær, så om det blir jente kan jeg bare sette bena på bordet, men om det blir gutt skal jeg gi bort klæra til ei anna venninne=)
 
Jeg skal vite :p har ikke tolmodigheit til å vente ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har litt lyst til å ikke vite, men er alt for nysgjerrig, så blir nok til å be om å få vite det :) Spent på om det blir på oul denne gangen.. Ble ikke det forrige gang da hun ikke fikk sett eller målt noenting skikkelig pga bakovervendt livmor, så da måtte vi vente et par uker til ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tenker det blir til at vi spør ja :p
 
Har lyst til å vite det men hadde man klart å holde seg så hadde det nok vært koselig under fødselen. Men er så mye annet så skjer under en fødsel så kjønne blir kanskje ikke så viktig da? Er jo mye morsommere å fikse barnerom, klær osv i andre farger enn gul, hvott og brunt :p
 
Er det første barnet ditt? Kan eg spørre Korfor du ikkje vil vite? Hehe. Nyskjerrigheten lenge leve :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det er vårt første barn :)
Har sagt det i mange år at når jeg blir gravid skal jeg ikke vite det. Synes det høres så spennende ut :) Synes så og si alle som er gravide vet det.

( og om det blir jente er jeg ikke så glad i rosa, så kanskje fødselsgavene blir litt mer nøytrale) ;-)
 
Skal vite det vi ja :) jeg er iværtfall alt for nysgjerrig til å ikke vite...
 
Vi har ikke vist den med dei tre andre så må vel klare å holde oss denne gangen og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal definitivt spør om kjønnet :):).. Blir selfølgelig glad uansett så lenge babyen er frisk og fin :D
 
jeg MÅ vite det :p Må vite hva jeg skal kjøpe inn. Har en datter fra før, så om det blir jente, så tar jeg frem ting og tang, hvis det blir gutt, blir det sortering og mye mulig jeg donerer bort alle kjolene og sånn.
 
Mååå vite! Hadde aldri i verden klart å vente helt til fødselen. ;) Vi kommer til å arve masse jenteklær etter tantebarna mine, og kjekt å vite om vi får brukt for det eller om vi må handle inn litt annet. Kan nesten ikke kle en liten gutt i babyrosa, føler jeg. :p Også gleder jeg meg syyykt til å begynne på barnerommet! Har så mange planer, men får liksom ikke satt igang før jeg vet kjønnet, føler jeg.
 
Jeg vil vite det!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde vært koselig med en ekstra overraskelse i forbindelse med fødselen, men tror vi skal vite kjønnet av praktiske årsaker som at vi blir til å arve klær fra et annet sted i landet og der er vi kun om sommeren. Også ser jeg frem til å lage et babyteppe i gutte- eller jentefarge :)
 
Skal vite:D Tenker at gleden er så stor ved fødsel uansett at dette er en ekstra glede i ventetiden. Vi fikk vite feil kjønn ved ord ul forrige gang, så man kan jo få en overraskelse likevel;) hadde heldigvis 3D ul noen mnd etterpå, da var det veldig kart at det var gutt;)
 
Back
Topp