Vite kjønnet???

Vil nok vite det! Har ikke tålmodighet til å vente helt til januar! ;)

Jeg er litt usikker.... Det hadde vært gøy med spenninga av å ikke vite,men samtidig så vil jeg vite hvem jeg snakker til lissom... Siden jeg har navna klare til både gutt og jente ;)

Mest praktisk å vita tenkjer eg. Sambo har ikkje sagt kva han meiner endo og akkurat no er han på vei til USA for ei jobbveke der;)

Jeg tror nok vi vil vite. Fikk vite det tidlig med forgje. Men hadde vært spennende å ikke vite også

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Vi vil vite! Visste ikke med førstemann, og det var i overkant spennende til tider, men av praktiske årsaker spilte det jo ingen rolle for oss..
Nå som huset er fullt av jenteting, synes jeg det er kjekt å vite.. I tillegg er jeg selvfølgelig veldig nysgjerrig:)

Har lekt med tanken på å ikke vite. Men siden jeg antageligvis er verdens mest utålmodige og nysgjerrige menneske så kommer jeg jo ikke til å klare det :-) Har visst det med de to første.

Vi vil vite det! Eier ikke tålmodighet, så å vente til januar med å vite kjønn er mer eller mindre umulig! Hehe :)

Nei vi skal ikke vite. Visste det ikke med forrige heller. Det er jo så ufattelig spennende å ikke vite! :)

Vi vil vite :) viste de med begge guttene, veldig praktisk, m tanke på navn og kle :p (ikkje litt nysgjerrig )

Vil vite, men hadde vært kult om vi klarte holde d hemmelig for alle andre ;)

Leker med tanken om å ikke vite, mannen vil helst ikke vite noe, men jeg vet rett og slett ikke om jeg klarer det, er alt for spent!

Det hadde vært veldig spennende å ikke vite, men jeg vil helst vite det nå med en gang, så ikke sjangs for at jeg sier nei takk om de ser det på ul ;) litt kjedelig å ha alt i beige og hvitt å syns jeg :p men svigerfar vil ikke vite, så vi vurderer å holde det for oss selv, litt spennende det å :)

Vi er aaaltfor nysjerrig og utålmodige til å ikke vite...hehe.

Jeg tror vi vil vite det. Hadde egentlig bestemt oss for å ikke vite, men det var jo FØR vi fant ut at vi skal ha en til :) Har en av hver fra før, men innbiller meg at det blir lettere for barna og knytte seg til h*n om de vet hva det er...

Vi skal vite det. Håper på nok en jente, veldig praktisk med alt av klær. Og jeg synes man får et mer personlig forhold til den lille når man har funnet navn osv.

Back
Topp