Vite kjønnet???

Medulla spinalis

Glad i forumet
Vi har lekt med tanken på å ikke vite kjønnet på dette barnet. Hadde vært veldig spennende, men er usikker på om vi klarer det :-) Visste det med guttungen. Er jo veekdig praktisk å vite :-)))

Har tenkt tanken jeg og men slått fra meg det. Klarer ikke vente ;-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi har ikke visst med dem to første.
Jeg er gira på å vite nå , men mannen vil ikke og tror han skal få viljen sin

Jeg tror nok jeg vil vite. Helt klart kjempespennende å ikke vite, men man er jo nysgjerrig og det er jo praktisk mtp babytøy o.l. :D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg vil vite! Med førstemann fikk vi ikke vite det før i uke 26! På OUL i uke 18 var frøkna sjenert...

*Venter #2 i januar 2014*

Jeg skal definitivt vite det... Jeg er sikkert verdens mest utålmodige menneske :P Så jeg klarer ikke, å IKKE vite det :)

Jeg har veldig lyst til å ikke vite, men mannen blånekter. Mener at jeg kan gå ut av rommet hvis jeg ikke vil vite, ja særlig at han klarer å holde seg helt til termin..

Vi visste med storesøster.

Viss de kan de kjønn på OUL, så vil vi gjerne vite det :)

Både mannen og jeg er veldig klare for å få vite kjønnet så fort som over hodet mulig. Er sååå spent :)

Vi visste ikke forrige gang. Sambo ville veldig ikke og for meg var det ikke så nøye. Angret litt mot slutten da men. Så fikk vi vite på ul 4 dager før han kom, da sa sambo at det ikke gjorde noe fordi det var ikke lenge til ungen kom.

Denne gangen vil jeg vite på oul. Har ikke snakket med han om det men nå er det min tur :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Forrige gang visste vi ikke, men denne gangen har jeg lyst til å vite. Mest fordi jeg synes det er praktisk med tanke på alt babytøyet vi har liggende :-)

Ja samme som forrige gang :)

Visste det ikke sist og skal prøve å vente denne gang også! ;)
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Vi skal vite :-) ville vite det med storebror, og vil vite det nå. Er for nysgjerrig til å ikke vite :3some

Ser at det et mange som skal vite kjønnet!! Tror ikke vi klarer å vente altså!! Hehe, men hadde vært så utrolig gøy å ikke vite det også :-)

Vil vite! Elsker all planleggingen og forberedelsene før barnet kommer, og å vite om det er jente eller gutt kan være ganske praktisk :) og så er det hyggelig å si han eller hun, og ikke bare "den" om babyen i magen :)

Sa nettopp til min beste vennine at eg tror eg isje vil vita dt.. og då fekk eg streng besj om at dt sgo eg.. haha.. mn tror nok det ender me at eg vil ha dt å vita pga nogen andre ting:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp