Vite kjønnet???

Tsol83

Andre møte med forumet
Er det mange her som tenker å vite på ordinær ul hvilket kjønn det er? Har to fra før, og med dem ville jeg ikke vite men være spent helt til siste slutt. Denne gangen tenker jeg at det kanskje ville være artig å vite kjønnet på forhånd :)

Jeg visste det ikke med gutten vår, denne gangen vil jeg vite det.
er så spent allerede, så kan nesten ikke vente. Vi kommer ikke til å kjøpe inn noe før vi vet det. Alt var så nøytralt med første, nå vil jeg ha mer farger. :)

Vi skal ikkr vite denne gangen :)

Eg ønsker og vite det av praktiske årsaker,mannen er mer i tvil.. Men har en stund å tenke på ennda..

Jeg har to gutter fra før og alle går rundt og sier at det nå er jenta som kommer. Men det er ikke jeg sikker på, så denne gangen vil jeg vite om det er gutt eller jente :) Blir jo litt lei av det der at alle sier at nå kommer jenta.... r vel stor sjangse for at det blir en liten gutt siden jeg har to fra før :)Er litt spennende nå før ul, og blir artig å kunne kjøpe inn noe i farger ja der er jeg enig :) Gleder meg

Lurer kanskje på om vi ikke skal vite det :) Har både gutt og jente fra før, så er ikke så farlig hva det blir. Spennende og ikke vite :)

Vi skal også vite det.....Hadde vert piiiniing å ikke vist noe heeelt frem til fødselen;-) Elsker overraskelser, men har ikke tålmodighet til å vente så lenge. For eksempel på julaften så kjøper jeg og mamma hver sin pakke ekstra slik at vi kan pakke de opp når vi våkner...hihi!

Visst det ikke med jena, men denne gangen vil vi vite :) Mer farger :)

Vi skal så absolutt vite det.. noe annet har aldri vært ett tema en gang :)

Ja jeg skal vite det, samboer har tvilt litt, men vil vite det nå.. :)

Vi vil gjerne vite, hvis knøttet vil vise seg fram på ultralyden.
Eldste gjemte seg da vi var på ultralyd, så da visste vi ikke.
Nummer to var litt mer velvillig og viste seg fram.

Vi skal ikke vite! Jeg vil, men kommer ikke til å klare å holde det hemmelig for mannen min :p

overraskelsen er like stor om vi får vite det nå eller om 6 mnd, så vi håper babyen vil vise seg fram!

troooor jeg vil vite..? er så usikker... hadde vert sååå spennende å ikke vite noe før fødsel, men jeg tror ikke jeg klarer det! Er såååå lysten på å handle i babyblå eller babyrosa! Og har ikke lyst på bare nøytrale klær osv... dette er ikke lett! ;)

Back
Topp