Vite kjønnet?

*lmk88*

Glad i forumet
Skal dere vite kjønnet?
 
Jepp, hvis det lar seg gjøre, så vil jeg gjærne vite kjønnet.
Blir litt enklere å planlegge innkjøp osv, da spesielt siden dette er vår første og vi må ha alt! Åsså er jeg jo fryktelig nyskjerrig da, og vil få bekrefta om følelsen jeg har stemmer
 
Det vil vi vite! Jeg synes det er greit å kunne planlegge litt og så føler jeg at jeg blir litt mer kjent med babyen enn å bare kalle den for "babyen" til den blir født. Spenningen ligger i HVEM som blir født og ikke hvilket kjønn det blir! :-)
 
Jepp - jeg er altfor nysgjerrige til å la være :)
Ser de det ikke på ordinær UL tar vi nok 3D rundt uke 26/27...
 
Vi vil også vite ;) Nysgjerrig som tusen ;)
 
Ja,er så nysgjerrig!!:) Må bare vite det! Marerittet mitt,er å gå helt frem til fødsel uten å vite det noe, så man må løpe ut etter fødselen og kjøpe klær! Vet man kan kjøpe kjønnsnøytrale,men hyggelig med farger som tilsier kjønn.Er så ordensmenneske, så alt må være i orden, helst over en mnd før! Åhhh! Gleder meg!:) Kan hende vi får vite kjønn neste Onsdag:):):)
 
Ja vi vil helt klart vite ka vi får. Følte det blei så mye mere virkelig forje gang når vi fikk vite det:)
 
Jeg klarer ikke å la være tror jeg :) Klarte ikke det sist heller. hehe :D
 
Vi skal ikke vite det, visste ikke med de andre to heller ;) D er jo så spennende da, og en kjempe overraskelse.
 
Vet ikkje helt hva vi skal ennda,eg klarer helt sikkert ikkje å la vær,er allt for nyssgjerrig til det,tihi..Vi visste det med både storebror og lillesøster og syntes det var like spennende det,for du aner ikkje hvordan dem ser ut osv.
 
Ja, vi skal vite!!

Med første valgte vi å vite av div grunner som feks det at man aldri kan være helt forberedt på noe - om det er kolikkunge, sykdommer, skader, osv - mens det man faktisk kan være forberedt på ønsket vi å forberede oss på, og det at overaskelser vil det uansett komme - utseende, hvordan ammingen går, personligheten, evt gråt og døgnrytme osv -, samt det å tilegne babyen et kjælenavn og dermed få et nærmere forhold til den lille allerede i magen, snakka til *han* og ikke den.. og det å vite hvem man presser for... Og slike ting ;) Altså meget overveide grunner for oss! Selvfølgelig også en heeel del nysgjerrighet, på om magefølelsen og drømmene stemte ;) hihi. Gleder oss!!! :D 
 
Er en så forveten person av meg, at jeg måtte vite det med første mann også, det ble jo jente. Så for vår del har vi veldig mye jenteting, så vil vite det nå også, så vi vet om vi kan selge en del ting, gi bort osv, eller om vi skal beholde det. Uansett hva det blir, blir vi glade. Men hadde jo vært kjekt med en gutt også i familien våres, og har jo da en god grunn for litt shopping hehe=)

Blir spennende å høre hva dere alle sammen får.
Noen fra bergen her inne?
 


Tweak skrev:
Det vil vi vite! Jeg synes det er greit å kunne planlegge litt og så føler jeg at jeg blir litt mer kjent med babyen enn å bare kalle den for "babyen" til den blir født. Spenningen ligger i HVEM som blir født og ikke hvilket kjønn det blir! :-)



Dette er grunnen til at vi også vil vite kjønn. Og så har jeg ikke tålmodighet til å vente helt til fødsel med å vite det
 
Vi vil ikke vite kjønnet, synes det er veldig fint å holde på spenningen;-) Kanskje litt "gammeldags"? hehe.. Uansett, spiller det ingen rolle om det blir gutt eller jente, bare alt er i orden :-) Dessuten er jeg ikke så glad i lyserosa (synes f.eks. lilla er penere til jenter), og regner med vi kommer til å få en del klær i småstørrelser like etter fødselsen. Hvitt synes jeg er veldig fint til de aller minste;-) Og rosa barnevogn skal vi uansett ikke ha, både mht. at vi kanskje får flere unger senere og dessuten vanskeligere å evt. få solgt. Venter i spenning på nurket :-)
 
Nei, jeg vil ikke vite, derfor skal vi ikke vite denne gangen .
 
Det blei til at vi ikkje skulle vite det.. Eg trudde det kom til å bli helt forferdeligt å ligge der og ikkje vite hva kjønn det var..
Men når eg låg der så tenkte eg ikkje over det..
KJenner at eg gleder meg masse masse..
 
klarer virkelig ikkje bestemme oss. me vil begge deler.
har jo jente og gutt så sånn sett hadde det ikkje gjort noe å ikkje vite.
har visst med dei første. dette er siste så hadde jo vært kjekt å ikkje vite.
hmm.. men er så nysgjerrig og tror det blir mer virkelig om me vet kjønnet.
tror det blir lettere å knytte seg til h*n..
me får se.. tenker tenker tenker
 
Vi har lyst å vite kjønnet. Men det er helt opp til lillingen om h*n vil vise hvem h*n er. Søskenbarnet mitt fikk ikke vite kjønnet med den første fordi hun lå under hele UL timen og holdt for med hendene. Jeg har også lyst å vite hva vi får siden så mange allerede har en formening om hva det blir.
 
Ja, vi vil vite det :-)
 
jeg er veldig nysgjerrig og vil vite det tror jeg, (gjorde ikke det sist, og det var jo veldig morsomt det og da ;)) men uansett om man får vite det så er det jo ikke 100% sikkert.

et par jeg kjenner fikk vite at de skulle få ei jente, de malte rommet rosa, kjøpte inn jente ting og ordnet til at ei jente var velkommen. skrev til og med jente navnet på postkassen, men sannelig du, det kom ingen jente, men en nydelig gutt ;)

så jeg skjønner ikke de som tørr å handle inn før de vet 100% sikkert hva det er, og det er når han/hun har kommet ut ;))
 
Back
Topp