Vite Kjønnet... ??????

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen......
Skal dere få vite kjønnet på Ultra lyd???????
Jeg er samboeren min er helt enige, Om at vi skal det....... [:D]
 
vi valgte også og vite kjønnet...syns det gjorde forbredelsene lettere[:D]

når får dere vite d da??
det blir spenende...[:)]
 
Halloen.....
Okey, Kan Jeg spørre om hva dere får.. ?????
Vi skal på første gangs sjekk den 13 Des. Såh regner Ikkje med at Ultralyden blir før I Jan. Eller ca der....... [:D]
 
Vi hadde bestemt oss for å ikke vite det vi[:)] Vil spare litt av spenninga til fødselen.... Men må si at jeg hadde veeeeldig lyst til å spørre.... Heldigvis lå babyen slik til at det ikke var mulig å se heller. Så da bare gleder vi oss til den kommer ut[:D]
 
vi skal ha jente, mille sofie[:D]

trodde selv det ble gutt men der tok jeg feil...
var sååå stolt når vi kom ut av rommet...måtte ringe alle og skryte, hehe, så gled deg, det er helt utrolig[:D]

blir lettere og forholde seg til magen og syntes jeg da...moro og handle baby klær som er til kjønnet også, ikke bare hvitt...

men det er selvfølgelig smak og behag, vi angrer ikke ihvertfall[:)]
 
Vi vil nok vite hva det blir når den tid kommer. Det blir lettere og forberede da, men jeg skjønner dere som vil vente også:)
 
vi har bestemt oss for å vite det:) skal på ultralyd om 8 dager:)[:)]
 
ja det vil vi...har ikke blitt tatt opp til diskusjon en gang.[:D]¨åh så vi gleder oss.
 
Vi bestemte oss for at vi ville vite, men ikke si det til noen[:D] Det har vi faktisk klart også.. [:)]
 
Vi vil ikke vite det, tenk så spennende når babyen kommer! [:D]
 
Vi valgte å ikkje vite d, vi var enige at d hadde våre lettere med tanke på innkjøp, men vi ville ha noe av spenningen til nurket kommer [:D]

Er litt glad for det nå... er jo sååå mye nydelig å få kjøpt, hadde handla meg blakk for lenge siden [:D]

så vi får oss nok ein liten overraskelse i feb/mars ein gang :)
 
Vi ville vite det og vi får en jente [:)] Fikk det bekreftet for 2. gang i går, for da var jeg på 3d ultralyd! Så nå er det fritt frem med rosa ting!! He he
 
Ja, det var absolutt planen. Men babyen ville ikke vise det skikkelig, så vi vet fremdeles ikke sikkert hva det blir....[&:]
 
Det var så herlig å se ungen på skjermen! Et stort øyeblikk. Jeg valgte og ikke vite hva det blir, mannen min derimot vet det. Han klarer ikke å vente.. har lovet og ikke si det videre. Så vi er kanskje litt originale?!
 
ORIGINAL: millemax
moro og handle baby klær som er til kjønnet også, ikke bare hvitt...


Vi vet ikke kjønnet, og får nok vite det i slutten av Januar..

Men ville bare kommentere at det er mye som IKKE er hvitt som kan brukes til begge kjønn, da[;)] Masse søtt i f.eks offwhite/lysebrunt.. eller mangefarget..
blå sparkebukser blir jentete med en rosa genser inni, eller røde bodyer kan bli guttete med en blå bukse på..
Er ikke så vanskelig å finne noe fint som kan brukes til begge kjønn..

Selvsagt er det lettere å handle når man VET, men uansett er det også størrelser å ta hensyn til, da.. ikke ALLE får på seg str.50 når de er nyfødte ;)

Gleder meg til å handle babytøy når småen er født, jeg[;)]
 
Vi vet at det blir gutt. Synes det er like spennende for det.

Når det kommer til klær skulle jeg ønske det kunne komme litt større utvalg til gutter enn det er nå, og kanskje i litt flere farger. Har gutt fra før og synes det er like vanskelig hver gang.[&:]
 
vi vil vite når vi skal på UL, det er i februar, så det er så lenge til!! gleder meg masse!!
 
Vi vet det, men vi holder det hemmelig. [:D]
 
Back
Topp