Vite kjønnet på UL?

tonjepia88

Andre møte med forumet

Jeg er bare veldig nysgjerrig på om det er andre enn meg som IKKE skal vite kjønnet på lillegull på UL når den tid kommer? 

Jeg er ganske bestemt på at jeg ikke vil vite det, skulle heller ikke vite det med førstemann, men da greide jeg det ikke ska derfor prøve denne gangen 

Ja, vi vil vite det!

Første gang så ville jeg ikke vite det, men mannen ville, så da fikk han vilja si. Denne gangen vil begge to :-)

Her ønsker sambo og vite å ikke jeg. Siden han da fikk bestemme sist blir det uvitenhet denne gangen... :D

her var det sambo som ikke ville sist, men da MÅTTE jeg bare vite det, synes nesten han kan få viljen sin denne gangen da  så blir det for dumt om jeg vet det å ikke han

Ja, vi skal vite kjønnet om vi får sett det

Jeg vil vite det denne gangen og  Sååååå nysgjerrig !!

Jepp, vi vil vite det! Viste det med de to andre også 

JA, vi vil vite det. Gleder meg til vi får svaret. Håepr bare vi får sett det på UL

ååå, jeg er så nysgjerrig at jeg har ikke sjans til å la muligheten til å få vite det passere.. Hadde vært morsomt hvis bare vi visste det, men kjenner jeg min kjære rett så kommer nok alle til å få vite det innen en time etter at ul er overstått.. Han er bare kjempesøt når det kommer til disse barna våre, og deler gladelig på den lykken vi føler:-) Så, ja, vi vil vite det så sant det er mulig, og alle kommer sikkert til å få greie på hvem som bor i magen også:-)

Samboer vil ikke vite det, men jeg vil. Så da blir det at jeg får vite det, og ikke han. Håper virkelig at han ombestemmer seg når det nærmer seg :)

Nei, jeg og sambo har blitt enige om at vi ikke vil vite det men vi får nå se om det endrer seg rundt UL :P Hadde vært gøy og klare det :)

Vi visste det sist, og var fonøyd med det :)

Denne gangen har vi ikke kommet så langt som å snakke om det, men jeg vil gjerne vite det i hvertfall....

Er så sinnsykt nysgjerrig :)

jeg ser ikke helt grunnen til å la være... ;)

Viste det ikke med førstemann, syns det var veldig spennende! Gikk hver dag og funderte, tok forskjellige "tester" osv, og så stemte magefølelsen.

Vet ikke hva vi gjør nå. Samboer er nok for å ikke vite, men om jeg vil vite så er nok det også helt greit. Jeg tror kanskje jeg har litt lyst til å vite, for med to små er det kanskje greit og ha det meste klart på forhånd.

Heldigvis mange uker å tenke på det enda

Back
Topp