Vite kjønnet på babyen?

Klar for å bli 2 barnsmamma :D <3

Blir kjent med forumet
Vi har bestemt oss for å ikke vite hvilke kjønn lille babyen i magen har! Vi syns det er kjempe spennende å ikke vite kjønnet og vente til fødselen:) men mange av de rundt oss syns vi er gal som ikke vil vite det før fødselen:p

Hva har dere bestemt dere for?:)
 
Dere er absolutt ikke gale, det må jo være helt sinnsykt spennende :D [emoji173]️ vi pratet mye om å ikke vite, men klarer rett og slett ikke å vente, så håper vi finner det ut på OUL om 1,5 uke :D dette er nr 2. Med en forhåpentligvis nr 3 håååper jeg vil klarer å vente :p
 
Dere er absolutt ikke gale, det må jo være helt sinnsykt spennende :D [emoji173]️ vi pratet mye om å ikke vite, men klarer rett og slett ikke å vente, så håper vi finner det ut på OUL om 1,5 uke :D dette er nr 2. Med en forhåpentligvis nr 3 håååper jeg vil klarer å vente :p

Ja er det vi å tenker rundt det:) Skjønner veldig godt de som ikke klarer å vente for man har jo full mulighet til å få vite det på OUL:p
Jeg har faktisk drømt to ganger at på OUL så ligger babyen å sprader med beina så det ikke er tvil om det er en gutt eller jente, håper det ikke skjer på mandag:p;)
Kanskje det ja:)
 
Vi har bestemt oss for å ikke vite hvilke kjønn lille babyen i magen har! Vi syns det er kjempe spennende å ikke vite kjønnet og vente til fødselen:) men mange av de rundt oss syns vi er gal som ikke vil vite det før fødselen:p

Hva har dere bestemt dere for?:)

Dere er ikke gale, det er så spennende å ikke vite :) Vi visste ikke forrige gang, og skal ikke vite denne gangen heller <3 Jeg følte at det gjorde ventinga mer morsom også ;)
 
Ja er det vi å tenker rundt det:) Skjønner veldig godt de som ikke klarer å vente for man har jo full mulighet til å få vite det på OUL:p
Jeg har faktisk drømt to ganger at på OUL så ligger babyen å sprader med beina så det ikke er tvil om det er en gutt eller jente, håper det ikke skjer på mandag:p;)
Kanskje det ja:)

På OUL med førstemann så så jeg hva det var før jordmor spurte om jeg ønsket å vite kjønn. Han var visst "typisk gutt" som lå der og viste alt han hadde :D Har hørt at jenter noen ganger kan "gjemme seg". Dette er jordmødre jeg har hørt det av, så det er sikkert veldig forskjellige meninger om det.

Så spennende og ikke vite! Jeg må innrømme at jeg klarer ikke det :p
 
Vi har fått vite, og ville det, for å lettere forklare til storebroren hva som skal skje. Det er lettere å snakke om en lillebror og han, enn bare om "babyen" for vår del. Han er forvirret nok som det er, kikker nedi toppen min for å finne babyen :p

Men all ære til dere som ikke vil vite :) Tenk så mye spenning dere har i vente framover!
 
Vi vil vite :)
 
Vi må vite pga navnevalg. Mannen og jeg er skikkelig uenige når det gjelder navn. I tillegg har mormor til lille i magen sagt at hvis vi vil ha noe hjemme heklet, må hun vite farger etc.

Dessuten er jeg altfor nysgjerrig og elendig på å tippe kjønn.
 
Vi skal heller ikke vite :) Det er tredjemann og vi trenger ikke å handle inn babyutstyr etc, så da beholder vi spenningen løpet ut :) ...håper han/hun ikke viser seg altfor tydelig på OUL da :facepalm:
 
Back
Topp