Vite kjønn?

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Vil alle vite kjønn på den lille?
Vi har to gutter og venter nå en liten, vi har veldig lyst til å ikke vite kjønn, spørs om vi klarer det når vi først er på oul men tenker man får litt ekstra power under fødsel ved å ikke vite

Jeg har egentlig ikke lyst å vite. Dette blir uansett vår siste, så hadde vært så gøy å ikke vite kjønn. Men, samboer er sterkt uenig. [emoji28]

Jeg klarte ikke vente på de andre , men har lovet meg selv å ikke vite.

Jeg skal presse ut denne ungen uten epidural og må ha noe å glede meg til om du skjønner haha

Jeg har to fra før av, visste med første, ikke med andre. Nå er ungene så spent at vi nesten må vite :p

Vi hadde vel egentlig tenkt å ikke vite.. men ettersom det er 2 inni der, tenker vi at økonomien har mest lyst å vite hva en skal kjøpe inn :P

Jeg ville egentlig ikke vite, men samboer vil .Og da var jeg plutselig rask til å ombestemme meg :joyful:.
Har hatt så raske og intense fødsler at jeg trenger egentlig ikke de ekstra kreftene :oops:

Vil egentlig ikke vite, så skal prøve å holde det sånn, blir sikkert vanskelig. Men føler det er litt spenning å ha det som en overraskelse frem til fødsel :)

Har lekt med tanken på å ikke vite det, men tror vi er for spente og utålmodige til å vente i 6 måneder til.. liker å vite og planlegge innkjøp [emoji56]

Forrige gang ønsket jeg ikke å vite, mens mannen min ville. Jeg "vant" den diskusjonen, men hun som tok ultralyden forsnakket seg (hun sa ikke direkte hva det var, men hun plumpa ut med nok til at jeg forstod det), så det var litt leit.
Denne gang vil jeg unngå det samme, så da har jeg latt mannen min få viljen sin denne gangen, så vi skal nok vite det.

Vi vil helt klart vite!

Jeg vil gjerne vite, er for nysgjerrig til å vente til fødsel

Vil vite, liker å vite hva som bør kjøpes inn osv. Blir det jente har vi massevis av klær fra før, blir det gutt må vi handle litt.

Ja, vi vil begge to vite det! Utrolig imponerende at noen er flinke og klare å vente i spenning til barnet kommer. Jeg er dessverre ikke en av de..

Jeg har ikke noe behov for å vite, men mannen vil vite. Kompromisset blir at vi får vite, men ikke forteller det til noen andre. Blir vår lille hemmelighet [emoji173]️

Jeg skal vite! Vil finne ut om jeg fortsatt skal beholde alle gutteklærne etter storebror eller om jeg kan selge unna/gi bort det meste.

Back
Topp