Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vil alle vite kjønn på den lille?
Vi har to gutter og venter nå en liten, vi har veldig lyst til å ikke vite kjønn, spørs om vi klarer det når vi først er på oul men tenker man får litt ekstra power under fødsel ved å ikke vite
Jeg ville egentlig ikke vite, men samboer vil .Og da var jeg plutselig rask til å ombestemme meg .
Har hatt så raske og intense fødsler at jeg trenger egentlig ikke de ekstra kreftene
Vil egentlig ikke vite, så skal prøve å holde det sånn, blir sikkert vanskelig. Men føler det er litt spenning å ha det som en overraskelse frem til fødsel
Har lekt med tanken på å ikke vite det, men tror vi er for spente og utålmodige til å vente i 6 måneder til.. liker å vite og planlegge innkjøp [emoji56]
Forrige gang ønsket jeg ikke å vite, mens mannen min ville. Jeg "vant" den diskusjonen, men hun som tok ultralyden forsnakket seg (hun sa ikke direkte hva det var, men hun plumpa ut med nok til at jeg forstod det), så det var litt leit.
Denne gang vil jeg unngå det samme, så da har jeg latt mannen min få viljen sin denne gangen, så vi skal nok vite det.
Jeg har ikke noe behov for å vite, men mannen vil vite. Kompromisset blir at vi får vite, men ikke forteller det til noen andre. Blir vår lille hemmelighet [emoji173]️