Vite kjønn?

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Vil dere vite kjønn? :) jeg har veldig lyst til å ikke vite, men jeg er alt for nyskjerrig [emoji85] og sambo har veldig lyst til å vite [emoji28]
 
jeg er aaalt for nysgjerrig til å ikke få vite :D:dummy1::dummy:
 
Vil nok vite det jeg og [emoji13]
 
Alt for nysgjerrig her og så vil nok vite! Selv om det hadde vært gøy å vente :)
 
Jeg har en av hvert kjønn så jeg føler ikke for å vite...men det er første barnet med samboer så klart han vil vite og da vil jeg og :)
 
Jeg vil vite. Kjekt å kunne strikke til den lille i de rette fargene og ikke bare i kjønnsnøytrale farger [emoji173]
 
Ønsker å vite, har 1 barn fra før, så det blir spennende om de blir samme kjønn eller motsatt [emoji4]
 
Jeg vil vite. Har to gutter fra før, hvor vi ikke visste kjønnet på nr. 1 før etter fødsel, så jeg har prøvd begge deler. [emoji28] Men skulle det mot formodning bli jente denne gangen, så kommer nok både jeg og andre i familien til å ha lyst til å shoppe litt nye klær. Jeg er ikke så opptatt av jente- og guttefarger, men det er ikke til å unngå at det blir litt forskjell. [emoji6]
 
  • Liker
Reactions: TS
Vi vil vite [emoji7] Hadde vært spennende å vente, men vi er for nysgjerrig [emoji1] Kanskje på nr.2!
 
Klarer nok ikke å la være å vite. I tillegg er det praktisk. Men det hadde vært veldig spennende å ikke vite. Hm kanskje vi må tenke litt på det..
 
Vi har egentlig ikke snakka om det, trolig fordi vi ikke kan se for oss å ikke vite (pga nysgjerrighet)! Det vi derimot snakker mye om er hva vi tror det kommer til å bli! Jeg har kjempesterk magefølelse på jente. (Forrige gang hadde jeg sterk magefølelse på gutt, som det også ble). Men det kan jo være ønsket om jente som er litt vel sterkt og lager denne magefølelsen..
 
Back
Topp