Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men når det er sagt er det jo flere gode argumenter for å vite. Et godt et er at det er ganske praktisk med tanke på innkjøp av utstyr og klær Haha. Ja tenkt om man kunne valgt hvem som skulle føde [emoji23] det hadde vært noe. Hehe.Vet at noen blir enige om at den som ønsker å vite får vite, mot at de ikke røper kjønnet til den andre. Men det er jo fort gjort å glemme seg da, så det er kanskje ikke alltid like lett. Du kan jo vurdere å gjøre det slik om du vet at du er god til å holde hemmeligheter og ikke kommer til å forsnakke deg
Men jeg tror nok at jeg hadde argumentert godt for min sak om å få vite det, siden det tross alt er du som må gjøre den største jobben i svangerskapetDu kan jo si til han at "hvis du tar fødselen så skal jeg gå med på å vente med å vite kjønn". Neida, kanskje ikke verdens mest saklige argument
Men når det er sagt er det jo flere gode argumenter for å vite. Et godt et er at det er ganske praktisk med tanke på innkjøp av utstyr og klær
![]()
Kan fint holde på "hemmeligheten" ovenfor han, men ville vært værre å holde den ovenfor den kommende mormoren [emoji23]
Håper dere blir enige. Selv om det er strengt tatt er unødvendig er det jo utrolig kjekt å vite da Uten tvil. Det å se et hjerte som banker første gang, til å se både hjerte og bevegelser neste gang. Fantastisk [emoji173]️ gleder meg til oul for å se hvor stor fosteret har blitt [emoji5]️ kanskje man får sniki seg til å vite kjønn samtidig [emoji5]️Ser at det kan bli litt mer problematisk, jaHåper dere blir enige. Selv om det er strengt tatt er unødvendig er det jo utrolig kjekt å vite da
Men det viktigste en får vite på UL er jo at den lille er frisk, og at den har det bra i magen
![]()
Man kan jo fint vite kjønn og fortsatt unngå standardfargene da [emoji14]Jeg er "allergisk" mot rosa og babyblått, så det er mitt hovedargument for å ikke vite kjønn [emoji14]
Jeg er "allergisk" mot rosa og babyblått, så det er mitt hovedargument for å ikke vite kjønn [emoji14]
Joda, men jeg har en mor som helt sikkert ville gått amok i rosa om hun fikk anledning til det [emoji14] Er jo ikke bare vi som kjøper/lager ting til ungen.Man kan jo fint vite kjønn og fortsatt unngå standardfargene da [emoji14]