Vite kjønn?

Det har vi slett ikke tenkt på enda. Vi har fått vite det med de to første.
 
Jaaa jeg gleder meg til å få vite kjønnet :) vil vende meg til å kalle babyen for han eller henne med riktig kjønn. Nå når jeg snakker om frøet så blir det både han og hun :p for meg er det ihvertfall en forberedelsessak. Kanskje det ikke hadde vært like viktig å vite kjønnet hvis jeg hadde hatt barn før.
 
Hehe.. Først ville jeg ikke, men mannen vil, så han får nok viljen sin :) for jeg må jo innrømme at jeg er litt nysgjerrig laughing7
 
Vi har vist med de to andre. Men da jeg har en gutt og ei jente fra før så blir det å ikke vite denne gangen. Hadde vært så spennende å ikke vite!
 
Jeg viste ikke noe med første, med andre ville jeg Vite det. Nå hadde jeg tenkt å ikke få vite det, men samboer ville vite det. Og ettersom det er hans første, får han bestemme.
 
Ja, klarer ikke vente med å få vite det :) Er ikke så tålmodig ;-)
 
Jeg ville ikke vite det sist, men da var ikke mannen til å rikke. Denne gangen håper jeg at jeg får viljen min og at vi kan vente i spenning! :-D
 
Jeg vil vite det så vi har noe å forberede den kommende storsøster med (dersom det er helt tydelig gutt eller jente da) ;)
 
Tror jeg er for nysgjerrig til ikke å få vite det, samboeren vil også vite det. Men lurer på å holde det hemmelig for familie og venner :)
 
Vi har ikke visst med de 2 forrige, så usikker på hva vi velger med sistemann her :)
 
Jeg MÅ vite det, ellers dør jeg av nysgjerrighet og utålmodighet at det hadde vært tortur å ikke vite :p men dette er min første graviditet så er vell kanskje derfor også :)
 
Back
Topp