Vite kjønn?

SHUTUP!

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Har dere tenkt på om dere ønsker å vite kjønn?
Jeg valgte å ikke vite med nr en. To og tre visste jeg, mest pga praktiske ting som klær og sånnt. Vil vite nå også:-):-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vil vite det fortest mulig jeg :p har så innmari lyst å kjøpe noe søte babyklær! :D

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Vi vil vite :)

Vil vite

Vi vil nok vite denne gangen også.

vi vil gjerne vite det=) så spent att! og, så har jeg mange tvillinger i familien, både mor og far siden så alle går å venter på hvem som bli neste med dobbel =)

Vi visste kjønne første gang, kjempe praktisk så vi vil nok det denne gangen også :)

Vil vite kjønnet ja :) gleeeder meg :)

Jeg visste med guttene, og vil vite nå også. Jeg synes det var så koselig etter ultralyd å tenke på gutten i magen, ble liksom litt mer personlig med en gang. Synes også det var godt å forberede seg på hva kjønn det ble, både praktisk ift klær og utstyr, og også mentalt :)

Jeg vil vite! :D

Jeg har vært inne på tanken om å ikke vite denne gangen (visste med nr. 1)... Men sambo vil vite, og kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg ikke vente jeg heller :D Vi får se :)

Vi vil vite det! For min del så ville det jo vært tortur om jeg skulle måtte gå og vente helt til fødselen...
Gleder meg sånn! :)

Jeg vil vite :) gleder meg så til forberedelsene og redebyggingen atte fy :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi visste det på første graviditeten. Andre gang visste vi ikke, så nå har vi prøvd begge deler. Denne gangen tror jeg vi vil vite det av praktiske årsaker:-)

Jeg vil vite :-)

Back
Topp