Vite kjønn

sarp

Andre møte med forumet
Hva tenker dere om å få vite kjønn før fødsel?
Vil du vite eller vil du ha en overraskelse ved fødselen?

Med min første ville jeg vite etter at det viste seg at baby var hjertesyk. En liten gladnyhet midt i det tragiske :)
Med nr to ville jeg vente da jeg synes fødsel.
Tror jeg vil vite denne gangen om jeg får mulighet :)

jeg ville vite det med nr 1 og vil vite det denne gangen og. Er en av de mest spennende tingene med svangerskapet, og så godt å kunne forbinne sparkene med en han eller hun. Og ikke minst kunne forberede seg etter ka kjønn det er.
Er mer en nok overraskelser i vente under fødselen. Vekt, lengde, skrikelydene, utseende, ligner på hvem? osv. Så gleden av å vite om jeg får en sønn eller datter vil jeg ha mens jeg venter :)
Men synes de som klarer å vente til fødselen har en imponerende tolmodighet:)

Visste med nr en, og vil vite denne gangen også <3 min nysgjerrighet er for stor til å la være, og sånn er det for mannen min også :)>

Jeg har visst kjønn med alle jeg har. Vi har lekt med tanken på å ikke vite denne gangen men det vet vi jo begge at ikke går. All ære til de som klarer styre nyskjerrigheten... Syntes det og er veldig praktisk å vite kjønn, og det å kunne forbinde bevegelsene med gutten eller jenta mi... <3>

Har villet vite med de tre andre, og vil det nå også. :)

Ville vite det med nr 1, men hadde en sterk mavefølelse også, å den stemte.

Denne gangen vil jeg ikke vite det. morro å gå å prate med en du ikke vet hvem er ennå, åsså blir det jo en ekstra spenning på fødestua, når man skal inn i siste innspurt. nettopp det å få se hvem som kommer  til verden :D

Back
Topp