Vite kjønn?

4hjerter

Forelsket i forumet
Har dere bestemt dere for om dere vil vite kjønnet på ul? Med de to eldste viste vi ikke kjønn, så det var en herlig overraskelse til fødsel. Med Junior på 2 år så fikk vi vite det allerede i uke 14 , da var vi på sjekk for tvillinger. Er så usikker på hva vi vil denne gangen. Hadde vært artig om man klarte å vente, men er redd jeg er alt For nysgjerrig :)

Vi vil vite :) Visste det med eldstemann også. Er altfor nysgjerrig til å ikke vite, tror jeg :)
Dessuten synes jeg det er praktisk å vite kjønn i forhold til planlegging og innkjøp av klær og utstyr :)

Tror ikke jeg klarer å vente, så må vite.

Vi skal vite. Har egentlig ikke vært noe tema om noe annet. Så blir nesten en selfølge hos oss:-P

Jeg har en anelse om hva det blit, men jeg vil vite det på ul :)

me hadde lyst å vite det på førstemann, men enda med at dei ikkje klarte å sjå. I ettertid er me kjempe glade for at me ikkje visste det, for det å lure var masse av spenningen!! 

Denne gangen vil me heller ikkje vite:-) Me tar fram alle nøytrale kle opp til 62, og tek fram resten seinare!:-)

Hadde vært veldig moro å vente,.. sikkert veldig spennende.. men jeg er jo såååå nysgjerrig. :) så vi får se.. Sa til sambo at jeg ville vente denne gangen men da lo han seg nesten ihjæl.. :)

*Flaxloddet* skrev:
Vi vil vite :) Visste det med eldstemann også. Er altfor nysgjerrig til å ikke vite, tror jeg :)
Dessuten synes jeg det er praktisk å vite kjønn i forhold til planlegging og innkjøp av klær og utstyr :)

Samme her :)

Vi skal vite !

Vi visste det med de to første...Og har jo nå en av hvert kjønn så spiller ingen rolle hva det blir med tanke på utstyr å sånn...Så vi skal ikke vite det denne gangen!!

Vi vil også vite... <3  :)

JA:-)

Gleeeder meg til å finne ut om det blir gutt eller jente!! sambo vil ha jente.. så håper ikke han blir skuffet :P Blir vel like glad samme hva som kommer ut.

Mannen min vil veldig gjerne vite,  jeg er litt delt, men jeg klarer nok ikke styre meg når det nærmer seg, hehe. Men denne gangen vil  jeg at mennesket som tar ul skal skrive det på et kort til oss (som vi tar med) også leser vi på kortet senere på dagen, så det blir litt mer privat og personlig. *gleder meg*

Vi vet ikke.. Visste med storebror, men holdt det hemmelig for alle. Det gjør vi ikke igjen..
Jeg tror nok vi vil vite når alt kommer til altemoticon

Vi har fått vite det med alle de 4 barna vår. Denne gang vil jeg ikke vite det, men mannen vil så da blir det nok og få vite det på ul

Jeg ville ikke vite det med 2.mann, men angret jo meg ihjel når jeg gikk derfra.... så jeg tror det blir til at vi vil vite det 

Jeg SKAL vite hehe om vi ikke får se på ordinær "må" vi uansett på 3D iom at vi var på 3D med lillemor :) 

Jeg kan ikke gå uten å vite det, kjønnsnøytrale barneklær er kjedelige... :D Samt, når man skal ordne barnerommet

Back
Topp