Vite kjønn tidlig ?

Labbetussen683

Blir kjent med forumet
Hei ! Hvor tidlig fikk dere vite kjønn, og stemte det ?
jeg hsr en venninde som fikk ganske sikkert svar i uke 13 og det stemte.
Jeg er 13+3 idag og var på tul på sykehuset. Alt er bra, og jordmor svarte litt usikkert men at det kunne se ut som jente.
Hvor sannsynlig er det at det stemmer tro ? Noen som har noen historier El meninger ? :)
Kjøper selvfølgelig ikke inn masse rosa før det blir bekreftet i uke 19-20 meeen jeg blir jo litt nysgjerrig på dere andre da.
Dere fått vite noe? :)

Dette lurer jeg på også:) Jeg skal på tul i uke 13+5, og er kjempe spent på om de kan se det med sikkerhet eller ikke:)

Dette lurer jeg på også:) Jeg skal på tul i uke 13+5, og er kjempe spent på om de kan se det med sikkerhet eller ikke:)
Ja det er jo såå spennende da ! Hun sa dem kan ikke love noe for søt ser så likt ut frem til rundt uke 15, meeeen med sånn 75% kunne hun gjette jente. Og dette nub greine skjønner jeg ikke no av, så nytter ikke se på bildet sjøl får vel bare vente en måned til, og høre mer sikkert svar da. hvis jeg greier vente så lenge da... det er ikke lett, klør i fingrene etter å begynne å handle inn.
Samtidig er jeg littegranne redd for å kjøpe inn ting for tidlig også..

Jeg hadde samme opplevelse på TUL i uke 12+6. Jeg spurte jordmor om hun ville gjette, og hun sa at det var høyst usikkert så tidlig men utifra bildene ville hun gjettet jente. Det så veldig ut som jente for meg også på bildene, samtidig så klarer jeg ikke helt å bli kvitt magefølelsen på gutt, så det blir veldig spennende å se på OUL :)

Ja det er jo såå spennende da ! Hun sa dem kan ikke love noe for søt ser så likt ut frem til rundt uke 15, meeeen med sånn 75% kunne hun gjette jente. Og dette nub greine skjønner jeg ikke no av, så nytter ikke se på bildet sjøl får vel bare vente en måned til, og høre mer sikkert svar da. hvis jeg greier vente så lenge da... det er ikke lett, klør i fingrene etter å begynne å handle inn.
Samtidig er jeg littegranne redd for å kjøpe inn ting for tidlig også..
Håhå, det er jo ganske sikkert men tror ikke jeg hadde stolt på noe da;-) Daaa tipper jeg at jeg ikke får vite noe når jeg skal.

Opplevde akkurat det samme selv på TUL på sykehuset i dag! Er 13+2 og hvis jordmoren skulle gjette så ville hun ha sagt jente. Vi tar det ikke helt innover oss siden hun sa at det var gjetning. Forrige graviditet (privat) så sa jordmor at hun var 95% sikker på jente i uke 12+6, og jente ble det:Heartred

fikk vite det samme på TUL :o også veldig spent på om det stemmer eller ikke! Har jo hørt om flere som fikk beskjed om muligens jente, men så har det senere vist seg å være gutt :D

jeg klarte ikke dy meg, og kjøpte en kjole. Men men, er det likevel en gutt der, så er det en morsom historie å fortelle tenker jeg !

Håhå, det er jo ganske sikkert men tror ikke jeg hadde stolt på noe da;-) Daaa tipper jeg at jeg ikke får vite noe når jeg skal.
Jeg sendte ul bilde til 'earlyglimpse.com' og dem gjettet jente med 80%
Prøv det du også :)

Opplevde akkurat det samme selv på TUL på sykehuset i dag! Er 13+2 og hvis jordmoren skulle gjette så ville hun ha sagt jente. Vi tar det ikke helt innover oss siden hun sa at det var gjetning. Forrige graviditet (privat) så sa jordmor at hun var 95% sikker på jente i uke 12+6, og jente ble det:Heartred
Da blir det iallefall spennende å se om det stemmer om 5 ukers tid!

fikk vite det samme på TUL :eek: også veldig spent på om det stemmer eller ikke! Har jo hørt om flere som fikk beskjed om muligens jente, men så har det senere vist seg å være gutt :D

jeg klarte ikke dy meg, og kjøpte en kjole. Men men, er det likevel en gutt der, så er det en morsom historie å fortelle tenker jeg !
Jaja, det må være lov å kjøpe en ting eller to i rosa vel hehe. Jeg vurderer kjøpe en supersøt jentete sparkebukse jeg har sett på
Vi damer er jo laget sånn da.. vi liker jo å 'neste' når vi går og venter, det skaper jo mye glede i oss og se på vogner og tøy osv.
Det får vi bare unne oss ♡

• Elsker
Reactions: CAA
Ul i dag.13+0 jordmor sa de ikke pleier å si noe, men det så ut som jente. Jeg har 3 gutter fra før, så dette var overraskende......klør etter å kunne kjøpe kjoler. Jeg kjenner til nub test, og ser de to strekene godt på bildet, men er redd for å glede meg for mye liksom

Ul i dag.13+0 jordmor sa de ikke pleier å si noe, men det så ut som jente. Jeg har 3 gutter fra før, så dette var overraskende......klør etter å kunne kjøpe kjoler. Jeg kjenner til nub test, og ser de to strekene godt på bildet, men er redd for å glede meg for mye liksom
Så stas ❤️❤️ Æææ!
det er lettere å se om det er gutt, så om hun nevnte jente, og du selv ser to streker, så er det nok stor sjans!

jeg vurderer å bestille en privat en, er så nysgjerrig, og det er altfor lenge til ordinær ultralyd blæ!

Sniker; for en følelse du må ha nå :D Har selv 2 gutter, og klarer ikke å forestille meg at det er noe annet enn en til gutt i magen :p

Så utrolig gøy:-) Deilig følelse:-)

Fikk bekreftet jente på ultralyd i går 14+6 ❤️

det ble antatt jente uke 12+0. og bekreftet i går, så det er mulig å vite/ anta tidlig, men man skal jo ta det med en klype salt :D

Jeg var på TUL og nipt test forrige uke da jeg var 13+1- å da sa også JM at det så veldig ut som ei jente. Har 2 jenter og 1 gutt fra før, å alle svangerskap har vært helt ulike- så har absolutt ingen følelse på noen av delene, så blir spennende å se om 4 uker om JM gjetning stemmer. Hadde vært gøy med en gutt, men selvsagt viktigst at babyen er frisk ♥️ Blir spennende å se om det stemmer på oss alle som har fått indikasjoner på kjønn så tidlig

Som nevnt over sa jordmor jente i uke 13+0, sendte ul bilde til earlyglips og de sa gutt Så ikke så mye klokere. Har 3 gutter fra før så lettere å tro at det er enda en gutt en en jente kjenner jeg......føler det er veldig lang tid til ordinær ul

Back
Topp