Vite kjønn i uke 12?

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Har nettopp vært på ultralyd, er 12+2 i dag :-D
Jeg syns jeg tydlig så en pung og en penis der i ett sekund :p jordmoren sa også hun fikk guttefølelse også . Men har hørt at kjønns organene er veldig lik i den uken ,så tørr ikke å kjøpe noe enda :p noen andre som har fått vite kjønn i uke 12 og sett tydlig hva det er? :-D
 
Søstra mi var på TUL i uke 12, fikk da beskjed om at det mest sannsynligvis var en gutt. Når hun kom tilbake på OUL i uke 20 fikk hun vite at det ble jente :)

Jeg har lest at man kan se kjønn fra 14 uker, men det kan sikkert variere litt.
 
:Heartbigred
Søstra mi var på TUL i uke 12, fikk da beskjed om at det mest sannsynligvis var en gutt. Når hun kom tilbake på OUL i uke 20 fikk hun vite at det ble jente :)

Jeg har lest at man kan se kjønn fra 14 uker, men det kan sikkert variere litt.
Hehe. Har hørt det e mye sånn ja . Men i ett sekund der så syns jeg at jeg tydelig så en pung å penis, men med tanke på at hele babyen ikke e lengre enn 9 cm elns til sammen denne tiden så kan jo ikke det være så tydelig. Rart med det :p det er akkurat det samme egentlig . Er bare veldig glad for å se en så aktiv å frisk baby
 
Vi har fått vite det med alle våre i uke 12. De var veldig klare på at de som var gutter var gutter, men med jenta så sa de at de trodde det var jente. Dette var hos de beste legene på fosterdiagnostikk så mulig de er bedre på sånt en jordmor :)
 
Vi har fått vite det med alle våre i uke 12. De var veldig klare på at de som var gutter var gutter, men med jenta så sa de at de trodde det var jente. Dette var hos de beste legene på fosterdiagnostikk så mulig de er bedre på sånt en jordmor :)
Ja hun som tok denne har jobbet på kvinne klinikken i 15 år med å ta ul :p så tror hun har peiling . Men så veldig fort å hun sa hun bare hadde en følelse , ville ikke si noe mer sikkert ! Jeg tror det er gutt :p er ganske sikker på det jeg så! Så spent på om det stemmer på oul:-D
 
Var hos lundring i uke 12 og og han sa det var en gutt, stemte det:)
 
Egentlig for tidlig til å se sikkert så tidlig, men kan likevel være mulig.

så selv tydelig pung og penis ved 11 uker. Sjekket igjen flere ganger etterpå og fremdeles gutt. Så ikke det samme bildet noen gang med jente i magen
 
Så ut som gutt hos oss også, med relativt stort utstyr i uke 12. JM sa ingenting om det da. Men OUL viste jente. Mener å ha lest at hvis det ser ut som en kaffebønne der nede med tre streker er det jente. Ser nå at det var det på tul, men alt var veldig hovent så mulig derfor det så ut som penis.
 
Egentlig for tidlig til å se sikkert så tidlig, men kan likevel være mulig.

så selv tydelig pung og penis ved 11 uker. Sjekket igjen flere ganger etterpå og fremdeles gutt. Så ikke det samme bildet noen gang med jente i magen
Hehe. Såpass ja :p veldig spent på om denne stemte med min :-D
 
Så ut som gutt hos oss også, med relativt stort utstyr i uke 12. JM sa ingenting om det da. Men OUL viste jente. Mener å ha lest at hvis det ser ut som en kaffebønne der nede med tre streker er det jente. Ser nå at det var det på tul, men alt var veldig hovent så mulig derfor det så ut som penis.
Ååå :p Hehe . Eg har ingen bilder fra der du ser kjønnet så kan ikke sammenligne :-O men e veldig spent på Om jeg så det jeg trodde jeg så :p
 
Var på ul i uke 12+6. Hun sa da at hun trodde at det var jente, men hun anbefalte å vente med store, rosa innkjøp.
I uke 14+2 sa de også jente, og det ble bekreftet på oul. Kom ut ei jente, også. :)
 
Var på ul i uke 12+6. Hun sa da at hun trodde at det var jente, men hun anbefalte å vente med store, rosa innkjøp.
I uke 14+2 sa de også jente, og det ble bekreftet på oul. Kom ut ei jente, også. :)
Ååå :) har en stor tro på at dette er en gutt som hun fikk følelse av :p men hun jobber på føde avdelingen å tar ultralyd å sa at hver eneste dag så retter hun opp i kjønn som folk har blitt fortalt i uke 12, så e redd for å kjøpe noe forløbi :p får smøre meg til januar
 
Back
Topp