Vite kjønn eller ikke?

Granskern

Flørter med forumet
Jeg og mannen begynte plutselig å snakke om vi vil vite kjønn eller ikke. Selv om det er veldig tidlig enda :p Han sa at det var opp til meg, men det syns jeg vare gjorde ting enda mer vanskelig.

Forrige gang valgte vi å vite. Men nå veit jeg ikke.

Hva tenker dere? Har dere noen gang valgt å ikke vite? Og hvordan var det?
 
Har alltid visst og vil vite nå også :)
 
Vi ville ikkje ha fasiten på dei to første, men eg visste liksom at det var gutar. Tredje gong kjøpte eg ein liten kjole før vi var på UL. Då fekk vi bekrefta at det var ei lita jente.
 
Vi ville ikkje ha fasiten på dei to første, men eg visste liksom at det var gutar. Tredje gong kjøpte eg ein liten kjole før vi var på UL. Då fekk vi bekrefta at det var ei lita jente.

wow, magefølelsen din er jo bare helt utrolig! Jeg var helt sikker på at det var en gutt forrige gang, selv om de sa det var jente på OUL:p jeg var sikker på at de tok feil, for magefølelsen min sa gutt hele tiden. Men ut kom ei jente ❤️
 
Veldig praktisk å vite. Vett om flere som trur det er jente denne gangen også, mens ei venninne som påstår hum alltid har rett tipper gutt. Alle testene, ringtesten, natron testen og kinesisk fødselskart sier gutt denne gangen.
 
Vi skal vite! Finner det vell ut når NIPT resultatet er klart rundt uke 12! Har 2 gutter så synes det er praktisk å vite denne gangen óg. Blir det en jente denne gangen hadde det vært gøy å ikke vite med neste, for da har jeg jo klær til begge kjønn
 
Vil vite! Er altfor nysgjerrig til å la være. Hm, nå må jeg Google «kinesisk fødselskart».
 
Og kineserne sier «Jente»! Og førstemann er gutt, og det stemte også med kartet. Mer kvalm nå, så føler at noe er annerledes.
 
Vet ikke enda, men har visst det med de andre. Er vel kanskje for nyskjerrig til å ikke vite :hilarious:
Men hadde vært gøy da, for jeg har ingen ønsker så det spiller ingen rolle hva det blir :dance008
 
Jeg ønsker å vite det for å bedre kunne knytte meg til babyen som kommer. Denne gangen er jeg sikker på at det ikke går veien da (selv om TUL i går viste alt alt er i skjønneste orden og legen sa hun trodde det kom til å gå bra), så vil ikke engang se på det som en baby nå. Men den dagen jeg kommer så langt vil jeg vite. Jeg ønsker ikke å kle opp ungen min i masse rosa om det blir jente og masse blått om det blir gutt, og man vet jo heller aldri om jenta føler seg som en jente når hun blir større, eller motsatt. Men det er jo greit å kunne se for seg fremtiden litt. Det blir jo mer reelt tenker jeg. Jeg hater jo å ikke vite ting også da.
 
Vi visste med første siden vi bygde hus å jeg måtte velge farger og tapet. Men med nr 2 visste vi ikke. Da kom lilleaøster :) Hvis man klarer så anbefaler jeg å ikke vite. Det blir faktisk veldig spennende :D å fantastisk å få se selv :)
 
Jeg har ikke tålmodighet til å vente, bestilt ul i uke 15.. håper vi kan se det da:)
 
Jeg må vite. Har ikke tålmodighet til annet :hilarious:
Dessuten har jeg en veldig nysgjerrig mor som helst vil strikke hentesett og vognteppe allerede :shy:
 
Jeg må vite - alt for nysgjerrig til å la være.. har også en sikkelig sterk magefølelse på gutt, så føler jeg på en måte må få det «bekreftet» :p
 
Back
Topp