Vite hvilket kjønn

En tråd i 'Februar 2020' startet av Toffifee, 9 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tussa137 Elsker forumet Maiblomstene 2017 Februarbarna 2020

Mine fødsler har inneholdt mer enn nok spenning, så det å få greie på kjønn hadde ikke vært verken spennende eller viktig i det hele tatt. Pessimist som jeg er kommer jeg nok til å ville vite kjønn på forhånd hvis mulig. Men i den romantiserte forestillingen jeg har av en fødsel i hodet mitt kunne jeg også godt tenkt meg å spart spenningen med å vite kjønn til etter baby er ute ;)

2. J30 Flørter med forumet

Vente, men usikker på om eg klarer det...er så spent:joyful:

3. CamillaAmalie Blir kjent med forumet

E aaaaaaltfor nysgjerrig til å ikke vite, å eg liker å ha en viss kontroll :nailbiting:

4. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Vil egentlig vite. Fikk ikke sett det sikkert på om ul når jeg var gravid tidligere, så vi har endel grønt og gult i minste størrelsene.

Tror jeg må diskutere med samboeren min om det. Kanskje vi skal bli overraska igjen?

5. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Var en ganske kul opplevelse å få ungen opp på brystet, kjenne at det var gytteutstyr der og kunne fortelle pappaen at vi hadde fått en gutt :Heartblue tenker heller tilbake på det øyeblikket enn mye anna ved fødselen for å si det sånn :D

• Liker Liker x 2
  6. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Jeg vil vite, synes det er lettere å ha et forhold til da. Med det sagt så sa magefølelsen jente sist så jeg snakket til "hu" fra sånn uke 8 :hilarious:Var jente og!

7. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Vi skal vente Det er veldig spennende å ikke vite før man kan se det selv

8. Skywalker84 Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Klarer nok ikke å la være å få vite det når den tid kommer, men kjenner det er altfor tidlig å tenke så langt fram for min del. Klarer ikke slippe til tanken om at dette skal gå bra ennå. :shy:

9. Totoro Forelsket i forumet Juliknøttene 2022 Februarbarna 2020

Vi vil vite kjønnet, er altfor nysgjerrig!

10. mammamiaaa Forelsket i forumet Desemberglede 2015

Vi vil vite kjønnet:) har visst det med de 3 andre også. Syntes det er så lite kjønnsnøytralt:)

11. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Enig i at det er lite kjønnsnøytralt! På en måte kunne jeg tenkt meg å ikke vite, men på grunn av at det er så lite nøytralt heller jeg mot å vita kjønnet ☺️

• Enig Enig x 1
  12. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Ja virkelig! Var helt håpløst å bare kunne velge i tre brun/hvite plagg i ett hav av rosa og blått sist.

• Enig Enig x 1
  13. Månelilje Forelsket i forumet

Vil vite. Er altfor nysgjerrig til å la være ;)

14. Fillibobba Betatt av forumet Januarlykke 2020

Jeg skal ta NIPT test neste uke, så får vite kjønn innen to uker. Sykt å tenke på! Har to gutter fra før. Denne lille minsten var ikke helt forventet, så kun hatt sex etter det jeg tror var el-dagen. Da sies det vel at man får gutt! Så tror det blir en liten guttebass her <3.

15. Hbm27 Andre møte med forumet

Førstemann her, og me vil veta! Kan ikkje heilt setre fingen på kvifor, men er komt fram til at me vil veta

16. inux Forelsket i forumet

Vi visste ikke med forrige, og synes det var en veldig fin opplevelse. Denne gangen vil derimot mannen veldig gjerne vite og jeg ikke, så har noe å tenke på. Han vil ikke vite det og ha nødt til å holde det hemmelig for meg resten av svangerskapet heller.

17. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Det finnes jo masse klær i rødt, gult, grønt, og alle farger, som passer begge kjønn :) Jenter kan da fint bruke blått og gutter rosa/rødt. Alle farger er for alle :D:Heartred

18. Snart2barnsm0r Betatt av forumet Januar 2017

Vil gjerne vite, og har egentlig ikke så mye valg, da de har så mange ultralydundersøkelser her i Tyskland, at det ee veldig vanskelig å ikke få det med seg

Vi har allerede bestemt navn og da er det så koselig å vite om det ligger en Per eller Kari der

19. Snart2barnsm0r Betatt av forumet Januar 2017

Enig Min gutt har gått med alle farger, også rosa:) Nå som han er stor nok til å bestemme selv, går det mest i traktor-tskjorter, og de er alltid blå:rolleyes:

• Enig Enig x 1
  20. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Min og :) Han har alltid brukt mye farger, og hatt en del rosa sko, og det har alltid blitt favorittene. Men nå går det hinsides mye i Biler, Disney filmen, og det er gjerne blått, men også en del rødt :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden