Vitamintilskudd

Frk Solrik

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Tar dere noen gravid-vitamin-pakker? Og i såfall hvilken? Synes det så ut som det var flere å velge i på nettapoteket... Er det noe forskjell?
 
Kjøpte to pakker gravid folat+++ piller til halv pris på vitusapotek :happy: tar de hver dag. 4 tabl per dag.
 
Jeg tar Nycoplus gravid. Er tilbud på farmasiet.no nå :)
 

Vedlegg

  • DB824744-2422-4893-A710-FEF122500B50.png
    DB824744-2422-4893-A710-FEF122500B50.png
    63,2 KB · Visninger: 6
Så en kommentar om at noen påpekte at Multivitaminer og gravid-pakken har samme innhold (- omega 3). Jeg sjekka det og det stemmer, så det blir jo mye billigere i lengden om noen er ute etter et billigere alternativ :) Er jo bare å kjøpe omega 3 på si
 
Last edited:
Det hadde jeg helt glemt ut :facepalm:
Tar endel tilskudd ellers, men skal sjekke apoteket i morgen og sjekke om det kan være verdt for meg å ta gravid-tilskudd heller. Gjorde jo det i di andre graviditetene...
Tar folat da.
 
Så en kommentar om at noen påpekte at Multivitaminer og gravid-pakken har samme innhold (- omega 3). Jeg sjekka det og det stemmer, så det blir jo mye billigere i lengden om noen er ute etter et billigere alternativ :) Er jo bare å kjøpe omega 3 på si

Er det riktig mengde folat, da? Jeg tok en annen multivitamin før, men den hadde ikke det daglige behovet for folat som man trenger når man er gravid.
 
Noen som vet om det finnes andre gravidtilskudd en nycoplus og den gule pakken?
Begge deler inneholder biotin, og det kan jeg ikke ta pga stoffskiftet :banghead:
 
Noen som vet om det finnes andre gravidtilskudd en nycoplus og den gule pakken?
Begge deler inneholder biotin, og det kan jeg ikke ta pga stoffskiftet :banghead:
Om du bor i nærheten av Sverige er det veldig fine der. Eller så behøver du jo egentlig bare folat. Så om du vet om en multivitamin du kan ta, så kan du jo bare ta folat ved siden av :)
 
Noen som vet om det finnes andre gravidtilskudd en nycoplus og den gule pakken?
Begge deler inneholder biotin, og det kan jeg ikke ta pga stoffskiftet :banghead:
Hjelp, det har jeg aldri hørt om! Kan du si noe mer om det? Jeg har lavt stoffskifte så nå fikk jeg litt hetta :nailbiting:
 
Back
Topp