Vitamintilskudd i 2.trimester

Lilla-Turkis

Andre møte med forumet
Dere som er kommet i 2.trimester. Hva bruker dere?
Jeg tok siste dag på Lifeline for Gravide som er beregnet for 1.Trimester.

Tenkte kanskje på å gå over til Møller`s Total som har Omega 3, vitaminer, mineraler og antioksidanter i seg som jeg normalt tok før graviditeten
Ellers prøver jeg jo så godt jeg kan å spise bra mat nå når matlysten sakte kommer tilbake:) (Grønnsaker har jeg omtrent spydd av bare å tenke på det hittil). 

Noen andre som eventuelt har noen andre gode tips? 

Her brukes det Lifeline for Gravid hele veien.. Leser man på dansk,finsk eller svensk ser man at de anbefaler den hele graviditeten og når man vet at de er lengre fremme enn norge på denne forskningen så følger jeg de.. ;)

Her brukes det Lifeline for Gravid hele veien.. Leser man på dansk,finsk eller svensk ser man at de anbefaler den hele graviditeten og når man vet at de er lengre fremme enn norge på denne forskningen så følger jeg de.. ;)

Jeg bruker også lifeline care, men den som er beregnet fra 2. trimester og gjennom hele ammeperioden :)

Nå for tiden tar jeg bare tran:) Jeg klarer ikke ta mer, brekker meg for ingenting.. Helt forferdelig 

becs skrev:
Jeg bruker også lifeline care, men den som er beregnet fra 2. trimester og gjennom hele ammeperioden :)

Den har jeg også begynt på. 

Kjøper dere lifeline på apotek?

nygarda skrev:
Kjøper dere lifeline på apotek?

Ja :) 

Back
Topp