Vitaminer

Veien til nr 2

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei.
Har kun 1 tablett igjen med folsyre 400 mikrogram.
Er 12+0 i morgen. Tenkte å bytte over til Nycoplus Omega 3 multi. Står at det er folsyre 400 mikrogram i dagsdosen så det bør vel være greit da? (Jeg liker å ta folsyre ut 1 trimester for sikkerhetsskyld).
Andre som bruker Nycoplus Omega 3 multi? :)
 
Hei.
Har kun 1 tablett igjen med folsyre 400 mikrogram.
Er 12+0 i morgen. Tenkte å bytte over til Nycoplus Omega 3 multi. Står at det er folsyre 400 mikrogram i dagsdosen så det bør vel være greit da? (Jeg liker å ta folsyre ut 1 trimester for sikkerhetsskyld).
Andre som bruker Nycoplus Omega 3 multi? :)
Da er det samme mengden :) de anbefaler folat gjennom hele svangerskapet men viktigst i de første 12 ukene :)
 
Jeg tar omega3 og multivitamin. Folat og jod og jern som de fleste trenger er inkludert i multivitamin, så da slipper man å tenke på det :)
Grunnen til at jeg tar to forskjellige er at jeg vil ha litt mer omega3 enn det som er i de kombinasjonstilskuddene, men de er fine de også!
 
Jeg bruker den helt vanlige nycoplus multi, også tar jeg omega 3 i tillegg. Så vidt jeg kunne se inneholdt den ganske det samme som nycoplus gravid, men til vesentlig lavere pris. Men rop gjerne ut dersom noen av noen grunn mener man ikke bør ta disse.
 
Tar disse de dagene jeg ikke kaster opp:

Men jeg har en nesten full folsyre boks så jeg tar folsyre i tillegg. Men denne prøver jeg å ta selv om jeg kaster opp, prøver å velge de «roligere» periodene på dagen så jeg kan holde lenge nok på den til at den når blodomløpet! ❤️
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2,1 MB · Visninger: 21
Jeg bruker den helt vanlige nycoplus multi, også tar jeg omega 3 i tillegg. Så vidt jeg kunne se inneholdt den ganske det samme som nycoplus gravid, men til vesentlig lavere pris. Men rop gjerne ut dersom noen av noen grunn mener man ikke bør ta disse.
Det er så riktig det du sier! Nycoplus Multi inneholder samme som i den for gravide, meeeen er mye billigere. Så den er helt topp + ofte på tilbud til halv pris ☺️
 
Kjøpte denne jeg. Sen var ganske så dyr. 300kr og varer kun en mnd
 

Vedlegg

  • IMG_3345.png
    IMG_3345.png
    3,4 MB · Visninger: 4
Tar også Multivitaminen. De gravidpakkene er jo sviindyre og bare for og loppe folk for mest mulig penger :sad015 :nailbiting:
 
Jeg har kjøpt samme som "Attpåklatt85" men synes de omega3 pillene er vanskelig å svelge pga formen.

Den første måneden av graviditeten og flere måneder før jeg ble gravid brukte jeg kun Omega3 Multivitamin. Men etter blodprøve hos fastlegen ble jeg anbefalt å ta vitamin fo gravide så da kjøpte jeg det i stedet.

Har byttet fra Lifeline care merket til Nycoplus (se bildet). Det er samme form på pillene som omega3 multi fra nycoplus som jeg synes er mye lettere å svelge. De fra Lifeline care gruet jeg meg til hver gang fordi de pleide å sette seg fast i halsen og vanskelig å få ned. Nycoplus er bitte litt dyrere men verdt det for meg.
 

Vedlegg

  • 16912577088335778483736782458719.jpg
    16912577088335778483736782458719.jpg
    1 MB · Visninger: 2
Back
Topp